بافق از شهرستان پیشرو در تعداد اعتبارات و طرح های هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: بافق از لحاظ تعداد طرح های افتتاح و کلنگ زنی و مبلغ اعتبار هزینه شده از شهرستان‌های اول استان است.

محمد زاده رحمانی، فرماندار بافق در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت:در مجموع به مناسبت هفته دولت ۷۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: طرح های امسال در حوزه‌های مختلف فرهنگی، کشاورزی، عمران شهری و روستایی و ورزشی است که این تنوع نکته قابل توجهی می‌باشد.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: بسیاری از طرح ها درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز گفت: بافق از لحاظ تعداد طرح های افتتاح و کلنگ زنی و مبلغ اعتبار هزینه شده جز شهرستان‌های اول استان است.

او افزود:در هفته دولت سال جاری در استان ۷۰۸ طرح افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی می‌شود که در مجموع اعتبار این ۷۲۰ طرح بالغ بر ۲ هزار و ۵۷۰ میلیون تومان است.

صادقیان عمده بحث سرمایه گذاری را توسط بخش خصوصی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: مابقی اعتبارات از محل اعتبارات ملی، استانی، منابع داخلی دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی است.

انتهای پیام/ص

بافق از شهرستان پیشرو در تعداد اعتبارات و طرح های هفته دولت است

برچسب ها: هفته دولت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار