سرافرازی و پیشرفت کشور در گرو وحدت مردم و دولت

سرپرست فرمانداری تفت: هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  علیرضا نوکار سرپرست فرمانداری تفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد.

او با اشاره به هم پیمان شدن دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد تاکید کرد: تا با تدبیر، زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه‌های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان بویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.

سرپرست فرمانداری تفت تصریح کرد: آغاز شهریور ماه  یادآور شهادت عزیزترین یاران حضرت امام خمینی (ره) است که جسم و جان در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی، خدمت به مردم شریف ایران و اعتقاد خود نهادند و آنچه به نام هفته دولت می‌شناسیم، پاسداشت نام و راه شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر دو تن از مخلص‌ترین فرزندان ایران اسلامی است.

او با تبریک این هفته به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان تفت اضافه کرد: امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت موفقیت هر چه بیشتر دولت و نظام گام‌های استواری برداریم.

انتهای پیام/ی

هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار