بیش از هزار میلیارد ریال پروژه در سنقروکلیایی آماده افتتاح و کلنگ زنی است

فرماندار سنقروکلیایی گفت: همزمان با هفته دولت در این شهرستان ٣۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

علی قربانی فرماندار سنقروکلیایی گفت: در گرامیداشت هفته دولت امسال طرح هادی روستایی، پروژه‌هایی در حوزه کشاورزی، آبخیزداری و منابع طبیعی، فضاهای آموزشی و ورزشی، آسفالت محورهای مواصلاتی و معابر شهری و روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: همچنین تجلیل از خانواده هی معظم شهدا و ایثارگران و کارمندان نمونه و برگزاری نشست های تخصصی و تبیینی از جمله برنامه های فرهنگی هفته دولت در سنقرکلیایی است.

فرماندار سنقر در ادامه افزود: تلاش ما بر این است رضایت مردم را جلب کرده تا آنها با نتایج فعالیت های نظام اسلامی در بخش خدمت رسانی و جهاد تبیین بیشتر آشنا شده و به واقعیت ها پی ببرند تا تبلیغات دشمنان اسلام علیه نظام مبنی بر کم کاری و ناکارآمدی مسئولین خنثی شده و توطئه آنها آشکار شود.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب دستاوردهای نظام را که با زحمت مدیران و نیروهای مخلص انقلابی به ثمر رسیده است را هدف گرفته اند ولی غافل از آنند که مردم حامی انقلابند و حمایت مردم در حل مشکلات بسیار راهگشا خواهد بود زیرا که هیچ دولتی بدون کمک مردم نمی‌تواند در مسیر پیشرفت گام بردارد.

قربانی در ادامه به آغاز برنامه های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد وافزود: روز گذشته همزمان با هفته دولت، اعضای شورای اداری و تامین سنقرکلیایی با امام جمعه این شهرستان دیدار گفت‌وگو کردند.

وی گفت: همچنین در این روز مزار شهدای سنقروکلیایی با حضور نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین غبار روبی و گلباران شد.

حاضرین در این مراسم با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.

برچسب ها: هفته دولت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار