توقیف سواری پژو پارس با ۵۰ میلیون ریال خلافی/ افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت در ایلام

مهم‌ترین حوادث امروز پنجم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف سواری پژو پارس با ۵۰ میلیون ریال خلافی/ افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 


توقیف سواری پژو پارس با ۵۰ میلیون ریال خلافی

رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف یک دستگاه پژو پارس با ۵۰ میلیون ریال جرائم رانندگی پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاد رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ماموران گشت پلیس راه در حین کنترل وسایل نقلیه با دستگاه‌های استعلام هوشمند آنلاین جدید که در اختیار قرار گرفته است در محور ایوان یک دستگاه پژو پارس را متوقف کردند.

او اظهار کرد: این خودرو سواری به دلیل ۵۰ میلیون ریال جرائم رانندگی پرداخت نشده متوقف گردید و روانه پارکینگ شد. 

همتی زاده ادامه داد: برابر قانون هر گاه جرائم رانندگی وسیله نقلیه‌ای به ۱۰ میلیون ریال برسد مالک موظف به پرداخت می‌باشد در غیر اینصورت وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل می‌شود.

او بیان کرد: از کلیه رانندگان خواهشمندیم باتوجه به افزایش تردد‌ها در فصل تابستان در محور‌های ارتباطی استان ایلام، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستورکار خود قرار داده و با برنامه ریزی رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار جاده‌ای نباشند.

 

افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت در مرداد ماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان ایلام خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت گفت: در مرداد ماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹۱درصدی دستگیری سارقان و افزایش ۳۸ درصدی کشفیات سرقت داشته است.

او ادامه داد:در این راستا ۴۴سارق دستگیر و ۹۱ فقره سرقت نیز کشف شده است.

حیدری زاد با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند اظهار کرد: اگر شهروندان از خریداری اموال مسروقه خودداری کنند، این امر می‌تواند در کاهش سرقت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

او مطرح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و نکات ایمنی را از جمله علائم هشدار دهنده، قفل فرمان و قفل پدال را رعایت کنند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام بیان کرد: توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی می‌تواند در پیشگیری از سرقت تاثیر گذار باشد.

 

دستگیری ۳ سوداگر مرگ در بدره

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شهرستان بدره خبر داد.

سرهنگ عزت الله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر بصورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و پلیس مبارزه با مواد مخدر با شگرد‌های خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، در چند عملیات مشترک با همکاری پاسگاه انتظامی هندمینی، ۳ سوداگر مرگ در شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

متین فراظهار کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان، مقدار ۳۰گرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف شد.

او ظهار کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بدره تا پایان ایام محرم ادامه خواهد داشت و پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

 

توجه ویژه به موضوع امنیت در دستور کار پلیس قرار می گیرد

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: توجه ویژه به موضوع ارتقای امنیت اجتماعی همواره در دستور کار پلیس می باشد و با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بحث اجرای امنیت  از جمله  مسائل مهمی است که سعی داریم همواره آن را در جامعه برقرار سازیم. 

او ادامه داد : اخلال در آرامش همشهریان موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و به شدت به اینگونه موارد رسیدگی خواهد شد. 

جمالوندی مطرح کرد: هیچ فردی اجازه ایجاد اخلال در سطح جامعه را نداشته و در صورت مشاهده هر گونه قانون شکنی با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد و به مجازات کار خود خواهد رسید.

او بیان کرد:همواره امنیت و آرامش در سطح شهرستان به خوبی قابل مشاهده است و پلیس با نهایت سعی خود برای ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند.

 

افزایش ۱۲۴ درصدی دستگیری سارقان در پنج ماهه نخست امسال

معاون عملیات انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۲۴ درصدی دستگیری سارقان در پنج ماهه نخست سال جاری در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ حمید فتاحی معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنیت مهمترین خواسته شهروندان از پلیس است، و در این راستا با برخوردی مناسب با مردم در جهت ایجاد نظم و امنیت تلاش خواهیم کرد.

او ادامه داد: به همت کارکنان سخت کوش این فرماندهی، شاهد افزایش ۱۲۴درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوده ایم.

سرهنگ فتاحی افزود: پلیس در مبارزه جرایم با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام امکانات و نیرو‌های تخصصی سعی در به حداقل رساندن جرایم در سطح جامعه دارد.

او مطرح کرد: پلیس با به کارگیری تمامی توان خود در راستای انجام ماموریت‌ها و با اشراف اطلاعاتی در تمامی ابعاد از جمله سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و غیره در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان تلاش خواهد کرد.

معاون عملیات انتظامی استان اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم با اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰، پلیس را در مبارزه با اخلال گران نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.