معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان لیسانی، فوق لیسانس و دکتری در شهریور ماه ۹۸ خبر داد.

فراخوان اعزام مشمولان مقطع کارشناسی و بالاتر در شهریورماه

سرهنگ امیررضا حیدری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان ایلام در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ‌های یکم و دوم شهریور دریافت کرده اند، می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روزشنبه مورخه ۲ شهریور ماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در (ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند) مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او افزود:افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی با بیان اینکه عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود ادامه داد: مشمولان می‌بایست برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و .. را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اعزام مشمولان به خدمت سربازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.