قنبری: سهم بانوان در مراسم برترین‌ها کم بود

خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: سهم بانوان در مراسم برترین های لیگ کم است و جایزه خانم گلی و بهترین بازیکن لیگ را به یک نفر نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا قنبری خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان و ملی پوش تیم شهرداری بم اظهار داشت: چند وقتی است که تمرینات شخصی خودم را پیگیری می‌کنم، قرار است لیگ برتر از مهر ماه و کمی زودتر از سال گذشته آغاز شود، اما هنوز زمان دقیق برگزاری لیگ مشخص نشده و به طور حتم ۲ هفته قبل از آغاز مسابقات تمرینات تیمی برای هماهنگی بازیکنان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: امسال هم برای بار دیگر با تیم شهرداری بم قرارداد بستم و این تیم پر افتخار‌ترین باشگاه در لیگ برتر بانوان است. سال ۹۴ به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شدم و در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به جایزه خانم گلی رسیدم.

او تصریح کرد: کسانی که لیگ برتر فوتبال بانوان را دنبال می‌کنند می‌دانند که دلخوری زهرا قنبری از چه چیزی است؟ و ناراحتی من به خاطر قرار نگرفتن اسمم در بین کاندیدا‌های بهترین بازیکن فصل پیش منطقی بوده است، چون من یک فصل طلایی را در بم سپری کردم و توانستم رکورد بیشترین تعداد گل لیگ را بشکنم و تیمم هم قهرمان شد، اما وقتی دیدم نامم در بین کاندیدا‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن نیست خیلی به این قضیه معترض شدم.

قنبری: سهم بانوان در مراسم برترین‌ها کم بود

سال ۹۷ یک فصل رویایی داشتم

قنبری افزود: نمی‌دانم دلیل این کار چیست؟ خانم گل لیگ برتر نمی‌تواند به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود در صورتیکه در سال ۹۷ یک فصل رویایی داشتم. من منکر این قضیه نمی‌شوم که دیگر کاندیدا‌ها جزو خوب‌های فوتبال بانوان هستند، اما متاسفانه به مربی من گفته شده بود که نمی‌توانیم ۲ تا جایزه را به یک نفر بدهیم، چون آیتم‌های بانوان کم است و حتی جای چند آیتم در فوتبال ما خالی است.

فوتبال بانوان رشد زیادی داشته است

بازیکن تیم شهرداری بم اظهار داشت: کیفیت فوتبال بانوان رشد پیدا کرده، اما متاسفانه امسال تندیس‌های بانوان و آقایان با هم تفاوت‌های زیادی داشت و به بنده یک نیم سکه و یک بن ساعت هدیه دادند.

کاپیتان تیم ملی افزود: حضور تماشاچی در کیفیت فوتبال بانوان تاثیر زیادی دارد، اما چون بازی‌های ما جمعه ۱۰ صبح برگزار می‌شود اکثریت در این زمان استراحت می‌کنند و نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

۲ سال است که تغییر پست داده ام

او تصریح کرد: ۲ سال است که تغییر پست داده و فوروارد هستم، اما هر وقت تیم نیاز داشته در نقش هافبک وسط هم بودم و گاهی در تیم ملی در نقش یک مدافع ظاهر شدم. سال گذشته تمام سعی خود را کردم که اول در اختیار تیمم باشم و در وهله دوم به رکورد زنی فکر می‌کردم، با ۵۱ گل رکورد ۴۶ گل در یک فصل لیگ بانوان را زدم، اما هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم و خط و نشان برای کسی نکشیدم.

ما دنبال خط و نشان کشیدن نیستیم

قنبری در ادامه گفت: رقابت همیشه چه در بین آقایان و چه در بین خانم‌ها وجود داشته، اما ما دنبال خط و نشان کشیدن نیستیم، اما به هر حال آدمیزاد یک وقت‌هایی از کوره در می رود.

قنبری: سهم بانوان در مراسم برترین‌ها کم بود

ملی پوش فوتبال گفت: سال ۸۸ یک بار پایم را عمل کردم. ابتدای کار از فوتسال شروع کردم و بعد در فوتبال هم فعالیت کردم، چون آن موقع هر ۲ این‌ها را با هم بازی می‌کردم مصدوم شدم و بعد از آن فقط فوتبال را دنبال کردم.

تیم ملی می‌توانست عملکرد بهتری در مسابقات سال گذشته داشته باشد

او اظهار داشت: تیم ملی توانست عملکرد بهتری در مسابقات سال گذشته داشته باشد، ما اردو‌های منظمی داشتیم و کادر فنی خوبی به تیم تزریق شد و این بار تغییرات زیادی کرده بودیم، اما دور دوم مقدماتی بدشانسی‌های زیادی آوردیم، امیدوارم تیم ملی رها نشود. من جزو اولین لژیونر‌های فوتبال بانوان بودم و در لیگ عراق در تیم «گاز شما» بازی می‌کردم. وقتی می‌خواستم به آنجا بروم خیلی‌ها به من می‌گفتند نرو، اما مردمان آنجا صمیمیت خاصی داشتند و از بهترین سال‌های ورزشی من بود.

بهترین تیم‌های دنیا در آسیا هستند

قنبری در ادامه گفت: بهترین تیم‌های دنیا مانند ژاپن و کره در قاره آسیا قرار دارند و متاسفانه نبود اسپانسر به یک معضل در فوتبال ما تبدیل شده است، خیلی از بازیکنان مبلغ قرارداد پائینی دارند. خوشبختانه شهرداری بم تیم قدرتمندی است و بازیکنان ملی پوش زیادی هم دارد و همه تیم‌ها با تمام قدرت جلوی ما ظاهر می‌شوند و همه جلوی بم مثل استقلال و پرسپولیس می‌مانند.

علاقه خاصی به رونالدو دارم

بازیکن شهرداری بم تصریح کرد: بعضی وقت‌ها دوست داشتم پسر بودم، اما همیشه نه و بیشتر وقت‌ها از اینکه یک فوتبالیست خانم هستم خوشحالم. فوتبال یک رشته مردانه است و باید در آن قوی باشی وگرنه در زمین بازی همه از شما عبور می‌کنند. من علاقه خاصی به رونالدو دارم وقتی رئال مادرید بود طرفدار این تیم بودم و اکنون یوونتوسی هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار