پخش زنده مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس پیرغلامان از شبکه های تلوزیونی و رادیویی

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان از شبکه های مختلف تلوزیونی و رادیویی به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

پخش زنده مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان از شبکه های مختلف تلوزیونی و رادیوییاحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان از شبکه های مختلف تلوزیونی و رادیویی به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

پهلوانیان افزود: این اجلاس از پنج شبکه تلوزیونی سه، قرآن، شما، افق، خبر و شبکه استانی یزد به صورت زنده و مستقیم پوشش داده می شود.

عصر دیروز، ۶۰۰ نفر از پیرغلامان و خادمان حسینی از داخل و خارج از کشور از مسیر های زمینی، ریلی و هوایی وارد استان یزد شدند و با اجرای برنامه های مختلف مورد استقبال قرار گرفتند.

 اجرای مراسم عزاداری در حسینیه بزرگ محمود آباد, سخنرانی مذهبی و مداحی, سخنرانی مسئولین استانی و کشوری, بازدید از شهر, به ویژه مساجد و حسینیه های یزد از دیگر برنامه های این اجلاس است.

اجلاس پیرغلامان سراسر کشور همه ساله در آستانه ماه محرم به عنوان زنگ آغاز سوگواری عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از سوی بسیج رسانه ملی و با مشارکت استانداری‌های میزبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

مراسم افتتاحیه اجلاس پیرغلامان از شبکه های مختلف تلوزیونی و رادیویی پخش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار