نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پیرغلامان حسینی عمر خود را در راه حفظ نهضت حسینی و ارزشهای عاشورا صرف کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: پیرغلامان حسینی روحیه انقلابی گری را در جامعه می دمند و عمر خود را در راه حفظ نهضت حسینی و ارزش های عاشورا صرف می کنند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه انقلاب اسلامی از درون مساجد و حسینیه ها پایه گذاری شد افزود: امام خمینی صدای انقلاب را با نوای گرم پیرغلامان به جهانیان رسانید.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: نسل امروز به آموزش و تجربیات پیرغلامان احتیاج دارد تا روحیه انقلابی در جامعه تداوم داشته باشد.

او ادامه داد: پیرغلامان حسینی در هر جا که قدم گذاشتند جریانی را به راه انداختند که انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز آن است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه حیات انقلاب اسلامی از نهضت عاشوراست گفت: عشق حسین نجات بخش مظلومان عالم در جای جای گیتی بوده است.

انتهای پیام/ص

افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.