زمین چمن مصنوعی منطقه بسطام سلسله بهره برداری شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، زمین چمن مصنوعی بسطام سلسله با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، زمین چمن مصنوعی بسطام سلسله با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در آیین بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، توسعه متوازن امکانات ورزشی در تمامی مناطق محروم و روستا‌ها است.

سیدعلی کریمی، با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی لرستان، ۵۹ سانتی متر مربع است، عنوان کرد: سرانه فضای ورزشی در بعضی شهرستان‌ها ۹۰سانتی متر و در بعضی دیگر همچون رومشکان ۳۰ سانتی متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ پروژه ورزشی در لرستان در دست اجرا است، افزود: اعتبار ۴۰ پروژه از آن‌ها از منابع استانی و ۲۵ مورد از منابع ملی است که با بهره برداری از آنها، سرانه فضای ورزشی استان به ۷۰ سانتی متر می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی بسطام با ۸۰۰ متر مربع مساحت، اولین مجموعه ورزشی روستایی سلسله است، ادامه داد: در سال ۹۸ دو مجموعه چمن مصنوعی دیگر با همین کیفیت در روستا‌های تملیه و عدل آباد نیز به بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه الشتر نیز با اشاره به هجمه‌ها و تلاش‌های دشمنان، افزود: هفته دولت فرصتی است برای اینکه دولتمردان بخشی از کار‌ها و فعالیت‌هایی را که انجام داده اند در انظار عمومی قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی، گفت: خوشبختانه اکنون به برکت انقلاب اسلامی دورترین نقاط هم از امکانات رفاهی بهره‌مند شده اند و لذا باید قدردان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل دفتر سیاسی و امور انتخابات استانداری لرستان، امام جمعه الشتر، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ر

زمین چمن مصنوعی منطقه بسطام سلسله بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.