بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفتم شهریور ۹۸؛

کشف سیگار و سوخت قاچاق / دستگیری عامل قاچاق ۱۰ کیلوگرم تریاک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش بی وقفه عوامل پلیس آگاهی استان در اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت فردی یا افرادی برای انتقال مقادیر زیادی سیگار قاچاق با استفاده از یک دستگاه اتوبوس از استان‌های شمال غربی کشور به استان تهران محرز شد.

سردار حاجیان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

او افزود: با بکارگیری امکانات فنی و انجام اقدامات مراقبتی در نهایت عوامل پلیس آگاهی استان زنجان موفق به شناسائی خودروی مورد نظر در محور‌های مواصلاتی زنجان و توقیف آن شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بازرسی از اتوبوس توقیفی ماموران پلیس زنجان ۹۰ هزار نخ سیگار خارجی را که بطور ماهرانه‌ای در اتوبوس مورد نظر جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار حاجیان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

* مسافری با ۱۰ کیلو تریاک در تاکستان گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: عوامل یگان امداد حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری از آزادراه قزوین - زنجان در این شهرستان یک دستگاه اتوبوس ولو را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی ادامه داد: حین بازرسی ماموران به یکی از مسافران اتوبوس مورد نظر مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل همراه این فرد ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد از مردم خواست: در راه مبارزه با فعالیت سوداگران مرگ و جلوگیری از ترویج استعمال مواد مخدر در خانواده‌ها به خصوص در میان جوانان همچون گذشته با چشم و گوشی باز پلیس را یاری کنند.

* سوخت قاچاق در تاکستان به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: عوامل پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در شهر تاکستان به یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل مشکوک شند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: پس از بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز لازم برای حمل سوخت است.

او اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار