برگزاری کارگاه آموزشی طراحی پوستر در کرمان

سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی طراحی پوستر با اهداف آموزشی و تولیدی از هجدهم شهریور در حوزه هنری کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی طراحی پوستر در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، سیدجواد میرحسینی سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی طراحی پوستر از هجدهم شهریور امسال به صورت هفتگی با حضور محمد علیزاده از هنرمندان برجسته گرافیک استان در سالن هم اندیشی حوزه هنری کرمان واقع در کوچه ۸ خیابان امام خمینی (ره) شهر کرمان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه حضور همه علاقه‌مندان در این کارگاه آزاد و از طریق ثبت نام امکان پذیر است، افزود: هنرمندان و علاقه‌مندان رشته‌های گرافیک و طراحی پوستر، حداکثر تا ۱۴ شهریور فرصت دارند، تصویر ۳ نمونه از آثار به همراه شماره تماس خود را به نشانی info@artkariman.ir و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۳۱۹۷۶۴۰۶ ارسال کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه آثار ارسالی بررسی و در صورت تایید برای حضور در کارگاه با هنرمندان تماس گرفته می‌شود، تربیت طراحان گرافیک خلاق در قالب کار گروهی و کارگاهی، حمایت از هنر انقلابی و تولید آثار فاخر را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

او با بیان اینکه آثار تولیدی این کارگاه در قالب نمایشگاه به نمایش در می‌آید، بیان داشت: مدت این دوره ۱۵ جلسه و شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان است و به شرکت کنندگان در پایان دوره، گواهی شرکت اعطا می‌شود.

سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه این کارگاه به همت واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان برگزارمی شود، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کارگاه می‌توانند با شماره ۳۲۲۳۵۴۵۹ داخلی ۱ یا روابط عمومی تماس بگیرند.

محمد علیزاده دانش آموخته ارتباط تصویری از دانشگاه شاهد تهران در مقطع کارشناس ارشد و مدرس دانشگاه‌های شهید باهنر، آزاد اسلامی کرمان و زرند، خواجه نصیرالدین و سوره کرمان است و تاکنون دبیری و داوری بیش از ۴۰ جشنواره، کارگاه آموزشی و تخصصی در حوزه ارتباط تصویری و عکاسی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ح

کارگاه طراحی پوستر درکرمان

برچسب ها: پوستر ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار