دستگیری اعضای باند سارقان کامیون‌ها در شیراز

جانشین پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تلاش ماموران این پلیس، اعضای باند سارقان کامیون‌های حامل بار در شیراز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامیون‌های حامل بار آهن آلات و مواد غذایی در شهرستان شیراز، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند ۲ نفر افغان اقدام به خریداری و دپوی حدود ۱۱۵ تن آهن‌آلات و مواد غذایی مسروقه در یک گاراژ کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۲ نفر مالخر اموال مسروقه را دستگیر کردند، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه اقرار کردند از ۵ عضو یک باند آهن آلات خریداری کرده‌اند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۵ سارق را شناسایی و دستگیر کنند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی اولیه به سرقت ۶ دستگاه خودرو سنگین حامل بار آهن آلات و مواد غذایی اقرار کردند.

جانشین پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه سارقان و مالخران بعد از سیر مراحل قانونی روانه زندان شده‌اند، اضافه کرد: ارزش ریالی کالا‌های مسروقه کشف شده شامل آهن‌آلات و موادغذایی برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/م

کشف ۱۱۵ تن کالای مسروقه در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار