مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۸ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۸ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان احشام در گتوند متلاشی شد

سرهنگ فتح الله پارسایی فرمانده انتظامی گتوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق شهرستان گتوند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری مرکزی با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس به یکدستگاه خودروی پژو مشکوک و پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو سرقتی بوده که این راستا پس از تعقیب و گریز در عملیاتی ضربتی هر سه سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ پارسایی اظهار داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق این کلانشهر اشاره کرد و گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند یک سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: متهم در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست؛ هرگونه مورد مشکوک را با فوریت به شماره تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

پلیس دستان سارق سیم برق را بست

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق کلانشهر اهواز و با توجه به فصل گرما و ابراز نارضایتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۱۸ با بکارگیری اکیپ‌های تخصصی و گشت‌های نامحسوس سارق حرفه‌ای سیم برق را در حالیکه از تیر برق بالا رفته و مشغول بریدن سیم‌های برق بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در کلانتری ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد پلیس تقدیر کردند، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در گتوند دستگیر شدند

سرهنگ فتح الله پارسایی فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت درسطح شهرستان گتوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس ۲ سارق را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و حین سرقت طی اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ پارسایی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ موتورسیکلت سرقتی کشف و متهمان در بازجویی پلیس به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، اذعان داشت: تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، همچنین شهروندان هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل مامورنما حلقه زد

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اهواز با پوشش ماموران انتظامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی سرکرده باند سارقان به هویت "م - ط" در حالی که لباس پلیس بر تن داشت و دارای عکس پرسنلی جعلی نیز بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند

سرهنگ شعبان بیان کرد: متهم در بازجویی‌های در بازجویی‌های پلیس ضمن اعتراف به همدستی ۲ نفر به ۱۲ فقره سرقت منزل با پوشش پلیس اعتراف کرد.

پلیس آگاهی استان خوزستان اظهار داشت: تحقیقات برای دستگیری همدستان سارق و همچنین کشف سایر جرایم احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.