بسته حوادث ۷ شهریورماه ۹۸.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۷ شهریورماه در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۷ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری یک رمال در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از اعلام یک شهروند به کلانتری و اعلام گزارش سرقت منزل مسکونی‌اش، مبنی بر اینکه توسط فردی که خود را رمال و جن‌گیر معرفی کرده بود، بیهوش شده و تمامی اموالش به سرقت رفته است بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

او با اشاره به دستگیری این رمال افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز پس از هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: از مخفیگاه این سارق که سوابق کیفری زیادی ازجمله اعتیاد و مصرف مواد مخدر را دارد، اموال سرقتی زیادی کشف شد و متهم، ضمن اعتراف به ۳ فقره سرقت با این روش، شگرد خود توضیح داد. 

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: او پس از جلب اعتماد طرف مقابل که با دعانویسی و جن‌گیری می‌تواند مشکلات مردم را حل کند به منزل این افراد راه پیدا می‌کرد و با خوراندن مواد خواب‌آور به آنان صاحبخانه را بیهوش و جهت سرقت اموال منزل اقدام می‌کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سرانجام متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار