امام جمعه گرگان ؛

ایران امروز بر قله های اقتدار ایستاده است

امام جمعه گرگان در خطبه‌های نمازجمعه گفت: رونمایی از سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ ننشانه قدرت بالای ایران در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه گرگان، با اشاره به رونمایی از پدافند هوایی باور ۳۷۳ گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته از سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ رونمایی کرده که این اقدام کار بسیار مهمی است.


آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی با بیان اینکه دشمن در تلاش است مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا کند افزود: ساخت موشک، پهباد‌های رادارگریز و جنگ الکترونیک و امثال آن‎ نشانه قدرت یک کشور است که خوشبختانه ایران دست بالایی در این بخش‎ها دارد.


امام جمعه گرگان ادامه داد: معمولاً کشور‌ها برای قدرت و تقویت بنیه نظامی خود اقداماتی را انجام می‌دهند که از جمله آن‌ها موشک‎سازی، ساخت جنگنده‎ها، پهباد‌های رادارگریز و جنگ الکترونیک را انجام می‎دهند که ایران نیز با وجود همه مشکلات اعم از اقتصادی و فسادی که داد همه را بلند کرده در زمینه دفاعی و نظامی در زمره کشور‌های برتر دنیا قرار دارد.


نماینده، ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه قوی‎ترین سامانه دفاعی در دنیا اس ۴۰۰ روس‎ها است که بعد از آن سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ ایران قرار گرفته است، گفت: در زمان ملی شدن صنعت نفت، نخست وزیر وقت آن دوران گفته بود ایران که نمی‎تواند یک آفتابه بسازد چطور می‎تواند ملی شدن صنعت نفت را عملیاتی کند، اما امروز ایران به نقطه‎ای رسیده است که در بسیاری از زمینه‎ها پیشرفت‎های چشمگیری دارد.


آیت الله نورمفیدی ابراز امیدواری کرد: مشکلات زندگی مردم اعم از گرانی، بیکاری با تدبیر مسؤولان حل شود.


امام جمعه گرگان با بیان اینکه امروز کشور‌های منطقه ما را پشتیبان خود می‎دانند و این بزرگترین امتیاز برای ما محسوب می‎شود، یادآور شد: مبارزه با فساد تنها برعهده دستگاه قضایی نیست و همه اعم از مجلس و دولت باید در کنار دولت قرار بگیرند.


آیت الله نورمفیدی پیشاپیش با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) افزود: ماه محرم عزاداری برای سیدالشهدا (ع) است و علت تأکید فراوان ائمه بر سوگواری بر امام حسین (ع) تنها گریه بر این امام همام نبوده و باید راه و منطق، ایمان و توحید، ایثار و فداکاری و ضدظلم بودن و طرفدار حق و عدالت بودن در جامعه ما جریان پیدا کند.


وی به دسته‎های عزاداری و سینه‎زنی توصیه کرد: اشعاری بخوانند که پیام عاشورایی داشته باشد و ضدظلم و طرفدار عدالت و ایمان و توحید باشد تا عزاداری واقعی و مدنظر ائمه (ع) حاصل شود.


انتهای پیام / فا

 

ایران بر فراز قله‌های اقتدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.