نماینده، ولی فقیه گلستان :

نباید مشکلات داخلی بهانه‌ای برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام شود

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان گفت:نباید اجازه دهیم که مشکلات داخلی بهانه‌ای برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام باشد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه استان گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه در مصلی گرگان گفت: در شرایط امروز کشور و وجود مشکلات اقتصادی نباید اجازه دهیم تا دشمنان از این بهانه برای نفوذ استفاده کنند و سبب ایجاد شکاف بین مردم و نظام شوند.

او ادامه داد:باید مشکلات اقتصادی و فرهنگی که یکی از مهمترین مسائل داخلی هستند را خودمان حل کنیم.

آیت الله نور مفیدی به هفته دولت و دیدار دولتمردان کشور با مقام معظم رهبری و بیاناتشان اشاره کرد و افزود: تعامل باید بین سه قوای سه گانه بر قرار باشد و باید دلسوز مردم و پیشرفت کشور بود.

او گفت: تقویت تولید داخلی و کنترل واردات سبب رونق محصولات و تولیدات داخلی خواهد شد که به نفع کشور است.

او ادامه داد:کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مشکلات این حوزه رسیدگی و برطرف شود و تعامل خوبی باید بین مسئولان این بخش و کشاورزان برقرار باشد تا به خودکفایی برسیم.

نماینده، ولی فقیه استان گلستان ادامه داد: با وجود مشکلات در کشور نباید به دشمنان اجازه دهیم که از مشکلات ما سوء استفاده کنند و بهانه‌ای برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام باشد.

او گفت: تولید کنندگان که رزمندگان جنگ اقتصادی و گرداننده چرخه اقتصادی کشور هستند باید حمایت شوند.

آیت الله نور مفیدی افزود: به مسئولان استانی توصیه می‌کنیم که زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنند تا مشکلات بیکاری جوانان حل شود و یقینا دولت به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند و تعامل بین مردم و مسئولان نیز در این امر ضروری است.

او همچنین به مشکلات بخش فرهنگی اشاره کرد و افزود: مقابله جدی و هوشمندانه با هجوم دشمنان به مبانی دینی و اخلاقی لازم است و جوانان نیز باید بیشتر از قبل هوشیار باشند تا تحت تاثیر و القاء افکار و فرهنگ بیگانگان و دشمنان قرار نگیرند.

او ادامه داد: باید با مشکلات مقابله کنیم و امید داریم که با ایستادگی وتعامل بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

آیت الله نور مفیدی همچنین به روز پزشک و شغل مقدس آن‌ها اشاره و قدر دانی کرد.

انتهای پیام /گ
 

خطبه های نماز جمعه

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.