برتری نمایش پل کارون در جشنواره سراسری میثاق

نمایش پل کارون در جشنواره سراسری میثاق ارتش در ۵ بخش حائز رتبه برتر شد.

برتری نمایش پل کارون در جشنواره سراسری میثاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان دفاع مقدس گفت: نمایش «پل کارون» در جشنواره سراسری میثاق ارتش جمهوری اسلامی ایران برای باری دیگر خوش درخشید و توانست در ۵ بخش حائز رتبه برتر شود.

او افزود: نمایش پل کارون تنها نماینده استان فارس در این جشنواره بود.

میرزایی ادامه داد: در بخش بازیگری مرد آقای روح‌الله رحیمی و رسول اسدسنگابی به صورت مشترک رتبه دوم، در بخش نویسندگی و کارگردانی بهرام میرزایی رتبه سوم و گروه نمایش پل کارون به عنوان گروه برتر نظم و اخلاق در این جشنواره معرفی شدند.

این نویسنده و کارگردان دفاع مقدس افزود: نمایش پل کارون اقتباسی از زندگی شهید شاهرخ ضرغام معروف به حر انقلاب است که در یک بستر تاریخی ۴۵ روزه بعد از سقوط خرمشهر روایت می‌شود.

او با بیان اینکه وجه تسمیه نام نمایش به نقطه تلاقی دو دوره از زندگی شاهرخ پیش از تحول و شهادت باز می‌گردد، گفت: شهید شاهرخ ضرغام از شهدای شاخص فدائیان اسلام است که در این نمایش سه دوره از زندگی وی از پیش از تحول، پس از تحول و شهادت بررسی می‌شود.

جشنواره سراسری میثاق ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۶ گروه نمایشی از تمامی نیرو‌های ارتش با داوری اصغر همت، آرش دادگر و رامتین خداپناهی برگزار شد.

گفتنی است نمایش پل کارون در جشنواره سراسری تئاتر نهاجا موفق شد در زمینه عکس، نمایش برگزیده، بهترین کارگردانی و بازیگری مرد عنوان برگزیده جشنواره را کسب کند.
انتهای پیام/م

درخشش نمایش پل کارون در جشنواره سراسری میثاق

برچسب ها: تئاتر ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار