۲ هزار نقطه استان میزبان مبلغان دینی

مدیرکل تبلغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با ماه محرم یک هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان همدان اعزام می‌شوند.

۲ هزار نقطه استان میزبان مبلغان دینیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با ماه محرم یک هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به ۲ هزار منطقه سراسر استان برای تبلیغ مسائل دینی و بصیرت افزایی دینی و سیاسی اعزام می‌شوند.

او  با بیان اینکه باید مراسم عزاداری ماه محرم با شکوه هر چه بیشتری برگزارشود، افزود: عزاداری و گریه بر مصیبت سالار شهیدان نباید به برخی خرافات، شیوه‌های عزاداری غیر مرسوم و نامناسب آغشته شود و هیئت‌های عزاداری باید این مسائل را رعایت کنند.

نظیری یکی از اهداف قیام سیدالشهداء را امر به معروف و نهی از منکر عنوان و تاکید کرد: قیام به قسط و عدل و احیای امر الهی رسالتی بود که سید الشهداء به خوبی به ثمر رساند و باتقدیم داشته‌های خود در مسیر الهی خود را جاودانه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر رعایت شئون عزاداری سید الشهدا، عنوان کرد: ترویج ارزش‌های ناب دینی و اسلامی و بیان اهداف قیام امام حسین علیه السلام توسط سخنرانان باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام نظیری در ادامه افزود:  سامان دهی و فعالیت ایستگاه‌های صلواتی و اعزام مبلغ از دیگر اقدامات اداره تبلیغات اسلامی همزمان با ماه محرم است.

انتهای پیام/د.ا

اعزام یک هزار و ۵۰۰ مبلغ ماه محرم به نقاط مختلف استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.