هدف اصلی در این فصل قهرمانی در لیگ برتر هندبال است

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت:با آمادگی کامل وارد مسابقات شدیم، هدف اصلی ما در این فصل قهرمانی در لیگ برتر هندبال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محسن طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص روند آماده‌سازی تیم هندبال سپاهان برای فصل جدید اظهار داشت: روند آماده‌سازی تیم از خرداد ماه آغاز شد، در طول این مدت بازیکنان با داشتن تمرین مناسب، آماده بازی در فصل جدید شدند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص جذب بازیکن گفت: در این فصل اکثر بازیکنان تیم بومی اصفهان هستند و ۲ بازیکن به نام‌های میلاد قلندری و جلال کیانی را نیز جذب کردیم.

او با اشاره به هدف تیم در فصل جاری عنوان داشت: با آمادگی کامل وارد مسابقات شدیم، هدف اصلی ما در این فصل قهرمانی در لیگ برتر هندبال است.

طاهری در مورد حضور تیم در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: شرایط تیم‌ها مخصوصا از لحاظ میزان آمادگی در جام باشگاه‌های آسیا با لیگ داخلی بسیار متفاوت است؛ پس از اتمام نیم‌فصل و تعطیلی لیگ، فرصت مناسبی است تا تیم را ترمیم کنیم و به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در مورد نحوه جدید برگزاری لیگ خاطر‌نشان کرد: امسال لیگ را به دو دسته تقسیم‌بندی کردند و این دسته‌بندی دارای محاسن و معایب خاصی است که از محاسن آن می‌توان به کم شدن هزینه‌های جاری باشگاه‌ها اشاره کرد.

او با اشاره به کسب پیروزی در هفته سوم گفت: بازی هفته اول را نیز بردیم و در هفته دوم استراحت داشتیم، در ادامه لیگ نیز با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شویم.

انتهای پیام/م

 

نظر سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص روند آماده‌سازی این تیم

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.