تصمیم پارک و علم و فناوری خراسان شمالی بر واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: پارک و علم و فناوری استان درصدد است تا با اخذ موافقت از هیات امنای خود به شرکت‌های دانش بنیان زمین با اجاره ۹۹ ساله برای راه اندازی خطوط تولید نیمه صنعتی اشان واگذار کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مهران گرمه‌ای رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۱۳ شرکت دانش بنیان در استان فعالیت دارند که ۱۲ شرکت تحت پوشش پارک علم و فناوری هستند و یک شرکت نیز در حال ورود به پوشش پارک و علم و فناوری است.

گرمه‌ای افزود: در سطح استان ۱۱ شرکت نیز از معاونت علمی ریاست جمهوری مجوز صنایع خلاق را دریافت کرده اند که در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه در سطح کشور ۸۰۰ صنایع خلاق فعالیت دارند، گفت: تعداد صنایع خلاق استان یک و نیم درصد از صنایع خلاق کشور را شامل می‌شود.

او گفت: پارسال نیز پارک علم و فناوری استان شماری از هسته‌های فناور و شرکت‌های تحت پوشش خود را به علت اینکه کم انگیزه بودند از پوشش حمایتی خود را خارج کرد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی افزود: واگذاری زمین موجب می‌شود تا شرکت‌ها به یکگدیگر کمک کنند زیست بوم شکل گیر، مطالبه محوری آن‌ها هدفمند شوند، مشتری یکدیگر شوند و برای یکدیگر بازاریابی کنند.

انتهای پیام/ ر

تصمیم پارک و علم و فناوری خراسان شمالی بر واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.