نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‎های دانش بنیان خراسان شمالی گشایش یافت

نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان خراسان شمالی، امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در محل پارک علم و فناوری خراسان شمالی گشایش یافت.

نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‎های دانش بنیان خراسان شمالی گشایش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،در این نمایشگاه علاوه بر محصولات و یافته‌های شرکت‌های دانش بنیان، دستاورد‌های صنایع خلاق، واحد‌های فناور پارک علم و فناوری و تعدادی از واحد‌های صنعتی خراسان شمالی نیز به نمایش درآمده است.
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از این نمایشگاه از غرفه‌های ۱۲ شرکت دانش بنیان و ۱۱ شرکت خلاق شرکت کننده دیدن کرده و با مدیران و مسئولان این شرکت‌ها به گفتگو پرداخت.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در سفر یک روزه خود به استان خراسان شمالی علاوه بر بازدید از شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری، از افتتاح خط تولید شرکت دانش بنیان لارین گام، دانشگاه علوم پزشکی و واحد‌های مستقر در مرکز رشد شیروان نیز بازدید کرده و در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان نیز حضور خواهد یافت.

از ۷۰ واحد فناور و شرکت دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خراسان شمالی، ۶ شرکت در شهرستان‌های اسفراین، بجنورد و شیروان دارای خط تولید هستند.

۲ واحد فناور خراسان شمالی نیز به تازگی دانش بنیان شده اند که با احتساب آن‌ها شمار شرکت‌های دانش بنیان این استان به ۱۲ شرکت رسیده است.

انتهای پیام/ ر

نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‎های دانش بنیان خراسان شمالی گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.