نگاه هیات‌ها و مسئولان مبتنی بر نظم و امنیت باشد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در گردهمایی مسولان هیات‌های عزاداری گفت: در ایام محرم باید نگاه هیات‌ها و مسئولان پلیسی و امنیتی باشد.

نگاه هیات‌ها و مسئولان مبتنی بر نظم و امنیت باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اهتمام کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت عزاداری‌ها افزود: باید به تمام مطالب و موضوعات این نشست توجه شود و از اعمال خرافی بپرهیزیم چرا که آثار و پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال خواهد داشت.

او افزود:هیچ نظم و امنیتی بدون تعامل و همراهی مردم محقق نخواهد شد و در این میان ایام محرم فرصتی برای بصیرت دینی، جذب نسل جوان و استحکام بخشیدن به انقلاب و جایگاه ولایت و رهبری نظام اسلامی است.

او تصریح کرد:از مسئولان هیئات‌ می‌خواهیم تا مراسم‌های عزاداری را تا ساعت مشخص شده و با نظم و امنیت برپا و حقوق شهروندی را رعایت کنند.

سرهنگ فداء اظهار کرد:در صورت مشاهده هرگونه برنامه‌ای که خلاف شرع و قانون باشد و سبب اخلال در نظم و امنیت شود با خاطیان برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در روز‌های عزاداری با استفاده از ظرفیت همیاران پلیس، بسیج و همکاری خود مردم تلاش می‌کنیم مراسم‌هایی در خور شان و منزلت امام حسین علیه السلام برگزار شود.

انتهای پیام/س

هیچ نظم و امنیتی بدون تعامل و همراهی مردم محقق نخواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار