سوال علی ضیا از دبیر ستاد امر به معروف: حجاب مهم‌تر است یا اختلاس؟ + فیلم

حجت‌الاسلام محبی در برنامه «فرمول یک» به سوال جنجالی علی ضیا پاسخ داد.

سوال علی ضیا از دبیر ستاد امر به معروف: حجاب مهم‌تر است یا اختلاس؟ + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهمان جدیدترین قسمت برنامه «فرمول یک» شبکه یک سیما بود.

محبی در بخشی از این برنامه صحبت جالبی درباره میزان اهمیت حجاب و اختلاس انجام داد. 

 

 

 


بیشتر بخوانید: دیوار‌هایی که رئیسی در خیابان می‌کشد صدای مفسدان را درآورده + فیلم


 

انتهای پیام/

اهمیت اختلاس و حجاب از نگاه دبیر ستاد امر به معروف + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
امر به معروف فقط در محدود حجاب آنهم بطور غیرقانونی و غیرشرعی اجرا میشود درحالیکه اولویت این فریضه در عملکرد حکومت با نظارت مستمر مردم است و اگر حکومت اصلاح نشود باید مردم و علمای باشرف و متعهد آنرا دگرگون کنند. مزاحمت ولگردها برای زنها و حرکات پر سرو صدا و جنون آمیز و تخلفات کارکنان اداری و کسبه و گرانیها و تاراج ثروتهای ملی از موارد پر رنگ منکر آتند که هیچ مرجع دینی اهمیت نمیدهد! و عمدا مغفول مانده تا جامعه در عذاب ناامنی و معیشت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
بی حجابی معلول عملکرد مفسدانه و تندروی حکومت است که در اوج بی لیاقتی مسئولین ماندگارطلب، آبرو و اعتباری برای اسلام نگذاشته اند تا کسی خود را پایبند دستورات دین بداند و بجای بی حجابها باید مسئولین را به دار مجازات کشید. مردم دینی که بی صاحب و دزدان و قاتلان را آزاد اما ازادگان حق طلب را دربند کند، نمیخواهند. بی حجابی درد جامعه نیست بلکه حکومت سراسر بی قانون و فاسد حاکم، بزرگترین مصیبت ایران و بشریت است که جز دروغ و شایعه و آشوب و فتنه گری عملکردی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
نافرمانی از خداوند به هر شکلی که صورت بگیرد بد است، هر چه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
جواب عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باتشکررررررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
اگه خانم ها حجاب داشتن و اقایون حیا .خیلی از زندگی ها نابود نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
حجاب و حیا دوصفت که هم زن و هم مرد باید داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
اختلاس خیلی بدتره . دوستای عزیز کسی که نون حروم خورد هر کاری میکنه که ساده ترینش بی حجابیه . ضمن اینکه اختلاس حق الناسه ولی حجاب جنبه فردی داره اگر چه جامعه رو درگیر می کنه . کسی که اختلاس می کنه حتی اگر توبه هم بکنه شاید فایده ای نداشته باشه و اگر بخواد جبران کنه باید حق تمام کسانی که بابت عملکردش ضرر کردن حلالیت بطلبه . پس سوال خیلی هوشمندانه و با برنامه پرسیده شد ولی متاسفانه برای پاسخ دادنش باید باهوش تر باشی که ظاهرا ...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
تو هر جامعه ای که احکام الهی اجرا و عمل بشه باعث طهارت اجتماع میشه که روی تربیت افرادتاثیر مثبت میذاره یا مثل اینکه یه خانه اگه مطهر باشه روی تربیت افراد خانه تاثیر مثبت میذاره یا مثلا اگه یه مادری عفیف باشه و با اخلاق روی تربیت بچش تاثیر مثبت میذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
هردوتاشون ازهمدیگه بدترن گناه چ بزرگ چ کوچیک هی گناهه وبده پس سعی کنیم ن دزدی کنیم ازبیت المال ن بیحجاب باشیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرش
۰۰:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا جوابتون منطقی و عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اختلاس سرچشمه بدیهاس!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مثل اینه که بگن آب نخوردن برای بدن ضرر بیشتری داره یا غذا نخوردن. هر دوش بده هرکدوم سرجای خودش
Canada
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
هر دو به یک اندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
حرف علی ضیاء حرف ناحسابی بوده چراکه بی حجابی در مقابل اختلاس نیست بلکه هردو در جهت نافرمانی خدا و فساده یکی فساد اخلاقی و دیگری فساد اقتصادی یا مالی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
توقانون مااختلاس باتبصره برای برخی مسولین امری حلال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اگر دو سوال نقیض کنیم و بگوئیم که ایا دنبال مال حلال بریم یا حجاب رعایت کنیم کدام بهتر است جواب این سوال داده میشه که اختلاس بدتر است یا بی حجابی
که به نظر من هر کدام دارای اثر منفی است مسلما کسانی که می گویند اختلاس بدتر است اگر شخصی وضع اقتصادی عالی داشته باشه ولی بی حجاب باشه مسلما اگر پرسیده بشود از این دوستان که ایا بی حجابی بد است یانه جواب انها منفی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خیلی جواب ایشون خوب و قانع کننده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
درست کردنن دوقطبی یکی از مهمترین ترفندهای شیطان و شیطانیان.....این دو اعمالی هستند که در ظاهر متفاوتند امآ جفتشون در جبهه شیاطین جنی و انسی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بسم الله
احسنت به دبیر ستاد امر به معروف و به این پاسخ زیباشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خداوند سبحان در قرآن کریم دستور داده دست دزد رو قطع کنند(یعنی دزدی و اختلاس ضررش برا جامعه خیلی خیلی بیشتره چون بی اعتمادی به دین و اسلام بوجود میاره)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
با سلام بنظرم هر دوی این موضوع به یکدیگر مربوط است چون حجاب صرفا به معنای پوشش چادر و ظاهری جسم نیست بلکه حجاب میبایست در روح و روان و بلکه به باور ادمها برسه و قلبا و منطقا اعتقاد به حجاب از معاصی داشته باشند . چنین شخصیتی قطعا به سمت اختلاص و ربا و رشوه و گناه و معصیت نخواهد رفت و از اعتقاداتش صیانت و مراقبت خواهد کرد . پس اصل در اعتقاد وباور به حجاب هست نه ظاهر حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خسته نباشین دلاور
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۴:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مسئله حجاب توشرایطی که وجودداره واقعا مسئله مهمی هست به اندازه دیگرمشکلاتی که وجودداره .اسیب هایی که خانواده هادارن میبینن وامارطلاق هایی که وجودداره حاکی ازاینه که عفت وحیای ظاهری وباطنی هم به اندازه اختلاس اسیب زننده هست
Iran (Islamic Republic of)
سیده طوبی
۱۴:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
المُلک یَبقی مع الکُفر و لَم یَبقی مع الظُلم
جسارتا مال مردم و بیت المال رو خوردن (اختلاس) ظلمِ
ولی بی حجابی کفرِ .
حداقلش باید همدنحایی که نسبت به بی حجابی واکنش تند و سریع داده میشه، همونجوری هم نسبت به دزدی و اختلاس و ارتشاء و ظلم هم واکنش قاطع و سریع و برنده هم داده بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بی حجابی هم ظلم به دیگران مخصوصاً پسران مجرد است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اصلا ایین دو موضوع ربطی بهم نداره
اگر حجاب رعایت نشه یه مشکل
اگر اختلاس بشه یه مشکل دیگه
Kuwait
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اختلاس مهمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
همین اختلاس ها موجب بی اخلاقی وبسیاری از مسائل دیگر شده است
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمد صالحی
۱۳:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
احسنت حاج اقا جوابت عالي بود لطفا مجری ها سوال مربوط به هم بپرسند ضمنا باید قوانین کاملی برای حجاب وضع بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
توروخدا به مشکلات گرانی هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
قطعا وضعیت حجابی که الان درجامعه وجودداره نشون میده که به مسئله اخلاقیات وحجاب هم خیلی رسیدگی نمیشه
واینکه هردوموضوع مهم وبایدبهش توجه ورسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
امر به معروف برای حجاب بسیار ساده تر از امر به معروف اختلاس است. چراکه در مسئله حجاب خطای فرد به راحتی مشاهده می شود و می توان درصورت داشتن شرایط تذکر داد. اما اختلاس در خفا و پنهانی صورت می گیرد و به لایه ها و خیلی مسائل دیگر ربط پیدا می کند و بررسی آن و بررسی میزان خطای صورت گرفته شاید سالها طول بکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
من عاشق حجاب هستم
Iran (Islamic Republic of)
من چادریم
۲۳:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
منم همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
دست اختلاسگرا باید از بیت المال کوتاه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
هر دو مهمند هردو شیطانی اند
Iran (Islamic Republic of)
كريم
۱۱:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
باسلام: سوال بيهوده اي است زيرا حجاب و اختلاس هيچ ارتباطي به يكديگر ندارند. مانند اين است كه كسي بگويد دزدي بهتر است يا نماز خواندن. در قرآن كريم براي هر كدام احكامي جداگانه وضع شده است و ما را ملزم مي كند كه اختلاس نكنيم (يعني مال ديگران را محترم بشماريم) و زنانمان هم اگر مي خواهند از دست كساني كه در دلشان بيماري دارند (ارازل و اوباش و چشم چرانها) در امان بمانند بايد حجابشان را رعايت كنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اتفاقاً خیلی از خانم‌ها ی بی حجاب میخان چشم ها نظاره گر شوم باشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اختلاس اقتصادراهدف می گیرد وبی حجابی شرف را.پول(اقتصاد)اگررفت قابل جبران است. اما شرف نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۳:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
من که کاملا مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
من چادریم
۱۴:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
احسنت شما چه جمله پر معنی ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
آقای ضیا
شما ازدواج کردی و همسرداری و خیالتون راحته. . .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مسلما کسی که از بی حجابی یک خانم آنقدر ناراحت میشود که بسیاری از ملاحظات را کنار گذاشته و تذکر میدهد آیا اگر متوجه اختلاسی بشود ساکت میماند؟ در ضمن بی حجابی با جرایمی مثل اختلاس یک فرق ماهوی دارد. بی حجابی به محض اتفاق قابل مشاهده و اثبات است درست مثل برخی تخلفات رانندگی. ولی اختلاس توسط یک تیم از افراد مسلط به قانون انجام وانقدر تمیز ! و در خفا صورت میگیرد که حتی با تجربه ترین بازرسان هم شاید نتوانند آن را تمیز دهند. لابد دیده اید که در دادگاههای این افراد چندین جلد مدرک جمع شده ولی با این حال هنوز قابل اثبات نیست . مگر یک آمر به معروف اجازه دارد که در اتاق های ادارات و بانکها برود و به تمامی پرونده ها دسترسی داشته باشد که اختلاس را تشخیص و تذکر دهد .
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بی حجاب میگه اختلاس بده
اختلاس گر میگه بی حجاب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خانمها اختلاس نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را یک زن انجام داد و بعد اونطرف مرز کشف حجاب کرد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خودم مدت ها بود دنبال جواب این سئال بودم
جوابش منم قانع کرد
حرف منطقی رو میپذیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
میزان معصیت پروردگار است . اختلاس و مختلس را بالاخره می توان به دست عدالت سپرد و انتقام گرفت ولی کسی را که با بی حجابی فرد و جامعه را به فساد و تباهی می کشاند و منشا فسادهای دیگر هم می شود را چگونه می توان به دست عدالت سپرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سوال بدی بود، مثل اینه که بپرسید من شما را با چاقو بکشم بهتره یا با اسلحه؟
اختلاص و حجاب مهم هستند، اگه کسی به حجاب اعتقاد قلبی داره اختلاص نمی کنه ولی کسی که حجاب برای شکل کار داره اختلاص می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
آقا اختلاس نه اختلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اقلا سوال درست بپرسید . یعنی چی حجاب رو با اختلاس یکی میگیرید . سوال مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
انتخاب حجاب باید ازاد باشه. اون وقت مطمئن باشید خیلی از بی حجاب ها با حجاب میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اختلاس باعث انفجار طبقاتی و متعاقب آن فساد سیستمیک در تمام ارکان جامعه میشود که یکی از سر شاخه های آن به حجاب ربط میکند ؛ علت خیلی ساده و بدیهی و روشنه ؛ انباشت ثروت دست یک عده خاص و میل و نیاز اختلاس کننده به خرج و تبرج و شو آف این گروه نیازمند قربانی خواهد بود که بدترین و ضد انسانی ترین قسمت آن حجاب دختران معصوم این مملکت میباشد بنابراین این دو از هم جدا نخواهند شد ولی از طرفی باید گفت که میهمان گرامی به غلط مطرح کردن سوال هم اشاره کرده که صحیح میباشد ولی از هم جدا نخواهند بود.
Canada
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اختلاص رو حاکمان می کنند مردم از دین زده می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
احسنت حاج اقا جوابت عالي بود
آخرین اخبار