بخش هفتم؛

سوالات خود در زمینه «بیماری‌های چشمی کودکان» را اینجا مطرح کنید

سوالات خود را از امروز در زمینه «بیماری‌های چشمی کودکان» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

سوالات خود در زمینه «بیماری‌های چشمی کودکان» را اینجا مطرح کنید.به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان بگذارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین برای تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می‌دهند.

برای ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.


بیشتر بخوانید: سوالات خود را در زمینه «بی‌اشتهایی کودکان» اینجا مطرح کنید



از هم اکنون می‌توانید همه سوالات خود در زمینه «بیماری‌های چشمی کودکان» را تا ساعت ۲۴ دوشنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت ۱۷ چهارشنبه از تیم پزشکی ما در صفحه گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

اختلالات بینایی كودكان را با طیف وسیعی از مشكلات، از ناتوانی در خواندن تخته سیاه مدرسه تا تمایل نداشتن به بازی‌های گروهی مواجه می‌كند، مشكلات بینایی علاوه بر عوارض جسمی از جمله سردردهای مداوم، احتمال ابتلا به افسردگی و انزوا را هم در کودک افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

طرح سوال از کلینیک آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام من یک دختر سه ماه دارم که از اول که بدنبا امد چشم سمت راست قی میبنده و اشک هم میاد چند بار هم به پزشک کودکان مراجعه کردیم دارو هم پماد استریل چشمی وقطره استریل هم طبق نظر پزشک استفاده شده اما نتیجه نگرفیم
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رحیم‌نوری
۰۹:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
یا سلام،نوزاد شش ماه ای دارم که از بدو تولد دچار ابریزش از چشم چپ و همچنین بوجود اومدن لایه های مخاطی تو چشمش هست و هیچ نوع قطره ای هم جواب دائم نگرفتم و فقط بصورت موقت بهتر میشه.راه درمانش چیه؟
ممنون و متشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
از دو سالگی متوجه شدم مردمک های چشم های پسرم با هم متفاوتند (یکی از دیگیری کوچکتر بود) و هنوز هم متفاوتند. پزشکان گفتند باید بزرگتر شود تا این عارضه از بین برود ولی الان 5 ساله شده و میگویند کمی انحراف در چشمان وی بوجود آمده و این تفاوت مردمک ها هم هنوز وجود دارد(با هردو چشم می بیند و رنگ ها را تشخیص می دهد)
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با سلام.دخترم 3 ساله می باشد و از بدو تولد شاهد انحراف در یکی از چشم هایش بودیم چندین متخصص و فوق تخصص چشم بردیم و همگی اظهار داشتند که انحراف کاذب می باشد و تا 3 سالگی بهتر می شود ولی بهبودی نداشته و هنوز شاهد این انحراف می باشیم.ممنون میشوم راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۰۰:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام. من یک پسر ۳ ساله دارم که احساس می کنم یکی از چشماش بزرگتر از چشم دیگش هست البته این اختلاف سایز اینقدر کم هست که فقط خودم متوجه میشم آیا این مشکل درمان داره؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
دخترم ۳ماه است که تولد شده یکی از چشمانش در حالت عادی آب بیرون می زنه(نه همیشه)
Germany
هادی
۲۱:۲۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام
دختر ۸ ساله ام هر چند وقت یکبار اظهار میکند که چشمهاش تند تند بطرف چپ و راست تکان میخورد ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
آیا درمانی برای انحراف چشم ارثی وجود دارد یا خیر؟
Iran (Islamic Republic of)
همت
۲۰:۰۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
با سلام دخترم ۴سال داره دو سال میشه زیر چشمش خیلی کمرنگ کبود و اکثرا بخصوص صبحها پف میکنه و چشمش صبحها قی میکنه دکتر هم بردم قطره دادن کامل استفاده کردیم ولی خوب نشد لطفا راهنمایی کنین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام دخترم بامصرف داروی ضدآکنه الان چهارماهه چشماش حالت مگس پران پیدا کرده خواستم بپرسم درمان میشه کجا باید ببرم چشم پزشک هم بردم ولی بهتر نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام خال چشم چیست؟راه درمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
دخترم از بدو تولد هر دو تا چشمش افتادگی پلک داشت بک بار جراحی شده در 3 ماهگی الان 7 ساله شده و دوباره چشمش کمی پایین اومده الان دوباره زمان عملش هست یا باید صبر کرد تا سنش بیشتر بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
با سلام.علائم خشکی سطح چشم در کودکان چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام من یه پسر 4 ساله دارم که از بدو تولد یکی از چشم هاش افتادگی پلک خفیف داره میخواستم بدونم باید جراحی بشه اگه اره باید پسرم چند ساله باشه که امکان عملش وجود داشته باشه ممنون
Italy
روح اله جابری
۱۳:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام من ۴ سال پیش تصادف کردم عصب چشم چپم آسیب دید پدر کل چشم چپم نابینا شد البته توی اسکن مغزی عصب سالم است. خ.استم بدانم آخرین اقدام در مورد عصب چشم به کجا رسیده.؟ با تشکر
آخرین اخبار