ویدئویی تاثیرگذار از تماشای صحنه‌های شهادت سیدالشهدا که احوال زائران بین‌الحرمین را دگرگون کرد، مشاهده می‌کنید.

صحنه‌هایی تکان‌ دهنده که شیون زوار بین‌الحرمین را درآورد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز ماه محرم ویدئویی تاثیرگذار در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئو حاوی صحنه‌هایی تاثیرگذار و تکان دهنده از واکنش‌های تعدادی از محبان امام حسین (ع)  است که احوال آنان پس از دیدن صحنه‌هایی نمادین از شهادت سیدالشهدا (ع) و اصحاب وفادارش را به تصویر می‌کشد.

محرم بیش از آنکه ماه عزاداری باشد، ماه عاشقی است. موکب‌های عزاداری که در جای جای شهر به چشم می‌خورد و شب‌هایی که با نوای دل‌نشین یا حسین، آرام جان می‌شود.  

شهر مشکی پوش است و همه چیز با سیاهی شب یک دست می‌شود. اشک‌هایی که با هر لبیک یا حسین، بر پهنای صورت‌ها می‌نشیند و هرسال پرشورتر از گذشته مردم به استقبال ماه عزا می‌روند، تو گویی ارباب‌شان را تازه از دست داده‌اند.

از آمدن نام کربلا، ناخودآگاه دل‌ها به سوی بین‌الحرمین پر می‌کشد، همان‌ جا که ضربان قلب‌ها شدت می‌گیرد و وجودت پر از هیجان دیدار یار می‌شود. در وصف این عاشقی هرچه بگوییم کم است پس سخن کوتاه باید.

در ادامه، این ویدئو تاثیرگذار از لحظه تماشای صحنه‌های شهادت سیدالشهدا (ع) به واسطه واقعیت مجازی، توسط زائران بین‌الحرمین و دگرگون شدن احوال آنان پس از دیدن این تصاویر شبیه‌سازی شده را مشاهده می‌کنید:

 
/انتهای پیام
برچسب ها: محرم ، سیدالشهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار