فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی در استان همدان/ اعزام هزار و ۶۲۰ مبلغ همزمان با ماه محرم در استان

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان همزمان با ماه محرم، هزار و ۶۲۰ مبلغ و مبلغه با هدف بصیرت افزایی دینی و سیاسی به مناطق مختلف استان همدان اعزام شدند.

فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی در استان همدان/ اعزام هزار و ۶۲۰ مبلغ همزمان با ماه محرم در استانحجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:از این مبلغان اعزامی ۲۵۰ مبلغ از قم به استان همدان برای برگزاری مراسم عزارداری محرم و صفر به استان همدان آمده اند.

او با بیان اینکه امسال این مبلغان در ۲ هزار منطقه امر تبلیغ  مسائل دینی را انجام می‌دهند افزود: همزمان هزار و ۷۰۰ مداح هم در ۲ هزار و ۲۰۰ مسجد، حسینیه و تکایا در هرچه پرشور‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین شرکت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:امسال باید ترویج ارزش‌های ناب دینی و اسلامی و بیان اهداف قیام امام حسین علیه السلام توسط سخنرانان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


حجت الاسلام محمد هادی نظیری افزود: عزاداری سالار شهیدان نباید با برخی خرافات و شیوه‌های عزاداری غیر مرسوم برگزار شود و هیئت‌های عزاداری باید این مسائل را رعایت کنند.

انتهای پیام/ا

فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.