گله مندی کارکنان شهرداری سی سخت از پرداخت نشدن مطالباتشان

کارکنان شهرداری سی سخت اعم از کارگر و کارمند از پرداخت نشدن مطالباتشان در چند ماه گذشته به شدت گله کردند.

گله مندی کارکنان شهرداری سی سخت از پرداخت نشدن مطالباتشان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،کارکنان شهرداری سی سخت در چند روز گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان از جمع آوری زباله های این شهر خودداری کرده و خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شده اند.
 
کارکنان شهرداری سی سخت اعم از کارگر و کارمند همگی مدعی بودند که چندین ماه است هیچ گونه حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند و به همین دلیل تا دریافت حقوق خود سرکار حاضر نمیشوند.
 
بوی بد حاصل از انباشته شدن زباله ها در بیشتر مناطق این شهر موجب نگرانی شهروندان سی سختی، گردشگران و برخی مسئولان این شهر شده است.
 
امام جمعه سی سخت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه هفته گذشته پیگیری و پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری در سریع ترین زمان را خواستار شد و گفت: شهرداری نقش بسیار مهمی در فضا و المان شهری ایفا می کند از این رو رفع موانع و مشکلات کارکنان این نهاد به همت مسئولان زیربط امری ضروری است.
 
مردم سی سخت نیز خواستار احقاق حق کارکنان شهرداری،رسیدگی به مشکلات حوزه شهری و جمع آوری زباله ها توسط کارکنان شهرداری شدند.
 
گفته شده در چند روز گذشته بخشداری مرکزی دنا با همکاری نیروهای تعدادی از دهیاری های نزدیک به شهر سی سخت، بخشی از زباله های این شهر را جمع آوری کردند.
 
شهرداری سی سخت حدود ۹۰ پرسنل در حوزه‌های مختلف اداری و خدماتی دارد و محمد حسینی شهردار سی سخت از یک ماه پیش از سمت خود استعفا داد.
 
انتهای پیام/پ

گله مندی کارکنان شهرداری سی سخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.