نصب ۲۰ المان ویژه ماه محرم در ارومیه

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: با فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۲۰ المان با طرح‌های مختلف و همچنین سازه‌های مناسبتی در شهر ارومیه نصب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به المان‌های نصب شده ویژه ماه محرم در شهر ارومیه اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم المان‌های مناسبتی و ویژه ماه محرم به تعداد بیش از ۲۰ المان در سطح شهر ارومیه نصب شده است.

او افزود: المان‌های ویژه ماه محرم با عنوان یا حسین (ع)، علمدار کربلا، پلاک‌های یاحسین، المان خیمه‌های دشت کربلا، ظهر عاشورا، شمع، تقویم و سایر المان‌های دیگر در مناطق مختلف شهر ارومیه نصب شده است.

شایگان ادامه داد: نزدیک به ۷۰ سازه و بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر ارومیه نصب شده و همچنین در پل‌های عابر پیاده نیز به طول ۴۰۰ متر مربع بنر با موضوع ماه محرم اجرا شده است.

او عنوان کرد: در تلویزیون‌های نصب شده در سطح شهر ارومیه نیز کلیپ‌های ویژه ماه محرم پخش می‌شود.

شایگان ادامه داد: در کل میادین اصلی سطح شهر ارومیه کتیبه و ریسه‌های ویژه ماه محرم نصب شده همچنین در خیابان امینی نیز ۳۰ عدد سازه به همراه ریسه‌های ماه محرم به صورت ویژه نصب می‌شود.

او در پایان تصریح کرد: ۵۸ کتیبه، ریسه و پروژکتور در مساجد شهر ارومیه توزیع شده است و شهر برای برپایی مراسمات سوگواری حضرت امام حسین (ع) آماده شده است.
 
انتهای پیام/م
 

ارومیه رخت سیاه بر تن کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.