جوانمردی حزب الله در برابر مجروحان رژیم صهیونیستی + فیلم

حزب الله لبنان، دیروز همزمان با حمله به خودروی نظامی صهیونیست‌ها در برابر مجروحان این رژیم غاصب، اوج مردانگی را از خود نشان دادند.

اوج مردانگی حزب الله در برابر مجروحین نیروهای صهیونیستی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز پس از حمله حزب‌الله لبنان به خودرو نظامی رژیم صهیونیستی، ویدئویی از نیروهای مقاومت منتشر شد که در آن اوج  مردانگی و جوانمردی سربازان مقاومت را به همگان نشان داد. بر اساس این ویدئو هنگامی که نیرو‌های صهیونیستی برای انتقال مجروحان وارد عمل شدند با اینکه در تیررس نیرو‌های مقاومت قرار داشتند، نیروهای حزب الله به آنان اجازه دادند تا زخمی‌های خود را از خودروی منهدم شده، خارج کنند و از طریق هلی‌کوپتر به عقب منتقل کنند.

گفتنی است؛ عصر روز گذشته حزب الله لبنان در اقدامی انتقام‌جویانه، خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را در مسیر پادگان «آویویم» مورد هدف قرار دادند که در اثر این حمله سرنشینان این خودرو کشته و زخمی شدند.


بیشتر بخوانید: واکنش گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین به حمله حزب‌الله علیه اسرائیل


در ادامه فیلمی از این حرکت پسندیده و مردانه نیروهای حزب الله لبنان را در برابر مجروحان نیروهای صهیونیستی مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ها ، اسرائیل ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۱۵:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
این است رسم شیعه علی ابن ابیطالب . این است رسم فرزندان امام خامنه ای...
به امید محو شدن رژیم اشغالگر و صهیونیست جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
باید هلی کوپتر را مورد اصابت قرار می دادند چون رژیم کودک کش خون زیادی از جوانان و کودکان فلستینی را روی خاک خودشان بر زمین ریخت پس رحم بر قاتل بی فایده است .‌‌‌‌‌‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
جوان سیستم
۱۲:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
از عاشقان و مریدان مکتب حسین غیر این انتظاری نمیشه داشت
آخرین اخبار