بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان /رژه نیروهای مسلح یکی از نمادهای اقتدار ایران اسلامی است

فرمانده سپاه همدان گفت: رژه نیروهای مسلح یکی از نمادهای اقتدار ایران اسلامی است.

بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان/سپاه مجری برگزاری رژه نیروی مسلح در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسن برزگر، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ظهر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: امسال هم همانند سال‌های قبل هفته رژه نیروی مسلح در کل کشور برگزار می‌شود، افزود:در استان همدان هم رژه نیروی مسلح روز یکشنبه ۳۱ شهریور  اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: هفته دفاع مقدس با نمایش قدرت نیروهای نظامی و انتظامی در کشور برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:پارسال ارتش و سپاه متولی برنامه رژه نیروی مسلح را برعهده داشتند که امسال مجری این برنامه سپاه است.

برزگر با بیان اینکه امسال رژه نیروی مسلح با دهه محرم مقارن شده است، افزود: عاشورا اقتدار وعزت همه مردم ایران و آزادی خواهان جهان است.

او با اشاره به اینکه نیروی مسلح در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی می‌کند، ادامه داد: پهباد آمریکا که ۵۶ هزار پایی بود با تلاش نیروی مسلح ساقط شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: ترامپی که اربده می‌کشد در مقابل ایران راه به جایی نخواهد برد و با تمام این‌ها آمریکا در مقابل ایران نمی‌تواند هیچ غلطی انجام دهد.

برزگر بیان کرد: اقدام روز گذشته محور مقاومت و حزب‌الله نیز هشدار بزرگی به رژیم اشغالگر قدس بود و همه این مقاومت‌ها به تأسی از محرم و «هیهات منه‌الذله» سرور و سالار شهیدان است.

او ادامه داد: رژه نیروهای مسلح در روز  ۳۱ شهریورماه یکی از نمادهای قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار همدانی گفت: به احتمال بسیار زیاد این مراسم در هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه در حسینیه امام(ره) برگزار خواهد شد.

برزگر گفت:ما افتخار می‌کنیم با هدایت های مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها با اقتدار عمل کرده ایم.

مجتبی زارعی، رئیس اداره امنیتی و سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان گفت: در هفته دفاع مقدس مهمترین بحث ایجاد امنیت و جلوگیری از ترافیک که خدا یی ناکرده موجب نگرانی برای مردم نشود و مهمترین اولویت برای ما است.

زارعی ادامه داد: رژه دفاع مقدس باید به خوبی و به نحو احسن برگزار شود تا خدشه‌ای وارد نشود و کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

او گفت: عزت و احترام شهیدان دفاع مقدس باید حفظ شود و نباید یکی بر دیگری برتری داده شود.

نماینده باغ موزه دفاع مقدس نیز با بیان اینکه درخواست داریم شعارهای امسال با عنوان «ما پیروزیم» در بنرها و سربرگ نامه ادارات درج شود اظهار کرد: بازدید از باغ موزه در روز 31 شهریور رایگان خواهد بود و طی هفته دفاع مقدس نیز برای گروه‌هایی که از سوی شهرداری، سپاه و آموزش و پرورش هماهنگی شود بازدید رایگان است.

انتهای پیام/ب

برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در استان همدان 

 

 

برچسب ها: فرمانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.