فضاسازی پیاده رو‌ها توسط اصناف، تصویرگر نشاط شهری

بررسی میدانی نتایج طرح بهره برداری اصناف از پیاده رو‌ها و فضا‌های شهری توسط اعضای کمیته ساماندهی پیاده رو‌ها انجام گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نعیمی مقدم معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: طرح بهره برداری از پیاده رو‌ها و فضا‌های شهری با رعایت ضوابط مندرج در آیین نامه‌ی ساماندهی بهره برداری اصناف از پیاده رو‌ها و معابر شهری، مصوب شورای اسلامی شهر مشهد  اجرا گردیده است که بازدید مداوم کارشناسان این سازمان برای رفع احتمالی ایرادات صورت می‌گیرد.
 
او تصریح کرد: بازدید اعضای کمیته ساماندهی پیاده رو‌ها به منظور بررسی و ارزیابی نقاط مختلف ضعف و قوت اجرای این طرح توسط بهره برداران صورت گرفته است.

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: با اجرای این طرح، پیاده رو‌ها می‌تواند با طراحی فضا‌هایی متناسب با فعالیت مشاغل خدمات طبخ و تهیه و عرضه مواد غذایی، خوراکی و آشامیدنی، محیطی با نشاط و مفرح برای عابرین فراهم کند که طرح‌های مشابه آن نیز در بسیاری از کشور‌ها به اجرا در آمده که البته مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

نعیمی افزود: اینگونه فعالیت صنوف مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مصوب ۹۸/۱/۲۷  بوده که بخشی از پیاده رو‌ها را محلی برای ایجاد محیط‌های شهری پویا، سرزنده، فرح بخش و دستیابی به استراتژی "مشهد شهر امید و زندگی" تعریف نموده است.

او ادامه داد: با استقبال عمومی از این طرح، تعامل لازم با صنوفی که در مراحل اجرا با چالش‌های اندکی روبرو بودند صورت پذیرفت و هم اکنون تمامی فعالیت آن‌ها در چارچوب ضوابط تعریف شده صورت می‌پذیرد و بازدید کمیته ساماندهی پیاده رو‌ها نیز به منظور رفع و جلوگیری از تلفات یا مشکلات احتمالی، بصورت ادواری انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//م.پ
 

دستیابی به استراتژی "مشهد شهر امید و زندگی"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.