حزب‌الله: سید حسن نصرالله صلاح بداند، ویدئوی عملیات اخیر را منتشر می‌کنیم

جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد ویدئوی عملیات هدف قرار دادن خودروی نظامی صهیونیست‌ها در روز گذشته آماده است.

حزب‌الله: سید حسن نصرالله صلاح بداند، ویدئوی عملیات اخیر را منتشر می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد ويدئوی عمليات هدف قرار دادن خودروی نظامی صهيونيست ها آماده است و در صورت صلاحديد و دستور سید حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان منتشر خواهد شد.

طبق اعلام المیادین، این ویدئو که آماده انتشار است نشان می‌دهد مکانی را که گروه‌های مقاومت هدف قرار دادند، جاده ۸۹۹ بوده که در پشت پادگاه اویویم و در فاصله ۲ کیلومتری از مرز قرار دارد.

طبق اعلام این شبکه، خودروی هدف گرفته شده، یک نفربر متعلق به گردان «اویویم» بوده است. این خودروی زرهی به هنگام هدف قرار گرفته شدن، در حال حرکت بوده و طرف اسرائیلی اصلا انتظار نداشته که مسیر پشتی پادگان هدف قرار داده شود؛ چرا که نقطه هدف از مناطق «مارون الرأس»، «یارون» و «عیترون» در لبنان به جز چند زاویه که دشمن تصور آن را نمی‌کرد، قابلیت دید نداشت؛ و این مسأله از طریق اقدامات اطلاعاتی دقیق نیرو‌های مقاومت کشف شد.

المیادین همچنین اعلام کرد اطلاعات موثق نشان می‌دهد بخش جلویی که روبه‌روی منطقه دید لبنان قرار دارد، بطور دائم مورد نظارت قرار می‌گرفت و تمامی تجهیزات جدید رژیم صهیونیستی از جمله دوربین‌های دید در شب، حرارتی، رادار‌های فردی و دستگاه‌های کشف موج‌های بیسیم و موبایل در آن بکار گرفته شده بود.

در پی تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به حریم لبنان جنبش حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ تلافی‌جویانه خود به تجاوزگری اسرائیل عصر یکشنبه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در منطقه الجلیل را هدف قرار داده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در گزارشی از داخل پادگان «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی که دیروز هدف حمله رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت و طی آن یک دستگاه خودروی زرهی ارتش صهیونیستی حامل نظامیان صهیونیست منهدم شد، اعلام کرد این پادگان کاملا متروکه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار