لیگ دسته اول فوتبال ایران؛

نود همچنان در خانه قربانی میگیرد/ سومین برد نود در سومین بازی خانگی

تیم ۹۰ ارومیه در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر تیم رایکا بابل را متوقف کرد.

نود همچنان در خانه قربانی میگیرد/ سومین برد نود در سومین بازی خانگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دیدار تیم‌های ۹۰ ارومیه و رایکا بابل عصر امروز در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد؛ که در این دیدار تیم نود ارومیه توانست دقیقه ۳۷ بازی با تک گل علیرضا قاسمی فاتح زمین شود.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با سرمربیگری وحید بیاتلو طی سه هفته گذشته به ۲ پیروزی مقابل تیم‌های علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت و یک شکست خارج از خانه مقابل شهرداری اراک دست یافته که با این برد هم اکنون ۳ برد و یک باخت در کارنامه خود دارد.

تیم ۹۰ ارومیه تا پایان هفته چهارم لیگ دسته یک کشور با کسب ۹ امتیاز در رده سوم جدول است و رایکا بابل با ۲ مساوی و ۲ باخت در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه آذر سال گذشته در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم قعرنشین خونه به خونه مازندران (رایکا بابل) مغلوب شده بود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، رایکا بابل، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت، ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/م

 

باخت تیم رایکا بابل مقابل تیم نود ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.