رضایت مردمی از اپ هوشمند شهرداری مشهد

مدیر مرکز نوآوری شهرداری مشهد گفت: از طرح‌های موفق شهرداری مشهد که میزان بالایی از رضایت مردمی را داشت آپ سی مپ بوده است.

غلامرضا عباس زاده مدیر مرکز نوآوری شهرداری مشهد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به استفاده از اپلیکیشن‌ها و استارت آپ‌ها برای افزایش کیفیت خدمات شهری گفت: در زمانی زندگی می کنیم که پیشرفت در همه عرصه‌ها به سرعت انجام می‌شود و این پیشرفت باید در حوزه خدمات شهری دیده شود استفاده از اپلیکیشن‌ها باعث سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری در انجام خدمات می‌شود.

او تصریح کرد: سی مپ یکی از آپ‌های شهرداری بود که به صورت موفقی عمل کرد و رضایت مردم را داشت به همین جهت در مرکز فن آوری در جهت بالا بردن اکوسیستم استارت آپی شهر مشهد به ویژه در حوزه خدمات شهری با جذب ایده‌ها خلاق و برگزاری همایش‌ها و کارگروه‌های تخصصی اقدام کرده است.

مدیر مرکز فن آوری شهرداری مشهد گفت: رشد آفرین از کارگرو‌هایی بود که در حوزه‌ی آلودگی هوا، پسماند‌های شهری و فضای سبز تشکیل شد که در آن ۶ تیم انتخاب شدند و ایده‌ ی آن‌ها به گروه‌های شتاب دهنده انتقال داده شده است تا این ایده‌ها را به مدل‌های ساختاری تبدیل و آن‌ها را به سمت تبدیل به محصول یا خدمات نهایی راهنمایی کند.


عباس زاده افزود: در تلاش هستیم که با شناسایی استارت آپ‌های فعال و رصد ایده‌های  خلاق جهت افزایش کسب و کار و اشتغال سهمی داشته باشیم و نیز از این روش نوین کسب و کار حمایت همه جانبه کرده باشیم.

انتهای پیام //م.‌ی

 

رشد خدمات شهری با استفاده از استارت آپ‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار