فصلی تازه برای استارت آپ‌ها در مشهد

با ورود کسب کار‌ها به عرصه پر شتاب خرید‌ها و خدمات مجازی و مخاطبان زیاد آن، مرکز نوآوری شهرداری مشهد سعی در رویش هر چه بهتر این فضا را در مشهد کرده است.

با فراگیر شدن دنیای مجازی و ورود دنیای آنلاین به همه‌ی حوزه‌ها، شاهد فراگیر شدن استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌ها هستیم که با وجود مخاطبان زیاد این برنامه‌ها نیاز زیادی به کثرت و تنوع هرچه بیشتر این برنامه‌ها داریم.

به همین منظور مرکز نوآوری شهرداری مشهد با تشکیل کار گروه‌ها، همایش‌ها و رویکرد‌های متنوع سعی در رشد و و شکوفایی این موضوع در مشهد دارد.

غلامرضا عباسی زاده مدیر مرکز نو آوری شهرداری مشهد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به رونق و افزایش این برنامه‌های پر طرفدار گفت: با ورود فضای مجازی به زندگی روزمره افراد، شتاب و سریع‌تر شدن کار‌ها و نیاز‌های لحظه‌ای، وجود استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌ها یکی از مهمترین عوامل برای رفع این نیاز‌ها است که مشهد رتبه دوم را در استفاده و گسترش این برنامه‌ها را دارد.

او تصریح کرد: برای رشد و گسترش این برنامه و ارائه خدمات بهتر به مردم با برپایی همایش‌ها و رویکرد‌های مختلف سعی در جذب ایده‌ها کردیم.

مدیر مرکز نوآوری شهرداری مشهد گفت: هم آفرینی یکی از برنامه‌های مرکز نو آوری بود که استودیو خلاقیت ایده‌های جذب شده را انتخاب و برترین‌ها را به سمت شتاب دهنده سوق می دهد تا برای کمک مدل‌های ساختاری استارت آپ‌ها و تبدیل ایده خام به محصول کمک کند.

عباسی زاده افزود: شهرداری مشهد سعی دارد چه با حمایت از استارت آپ ها‌ی موجود و چه با حمایت از ایده‌های خام برای تبدیل به یک کسب و کار موفق میزان خدمات و کیفیت خدمات را در حوزه شهری افزایش دهد.

او تصریح کرد:محصولاتی که توانایی و قابلیت استفاده در حوزه شهری را دارا باشند مورد حمایت قرار می گیرند و در چالش‌های شهری به کمک شهرداری و شهروندان می‌آیند.

انتهای پیام//م.‌ی

کمک شهرداری مشهد برای رونق استارت آپ‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار