معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: گفت:امسال ۱۸ موکب از آذربایجان غربی به زائران پیاده روی اربعین خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در سومین جلسه هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی که امروز در استانداری برگزار شد با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یارن باوفایش، از افزایش تعداد موکب‌های اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۱۸ موکب از استان آذربایجان غربی به زائرین پیاده روی اربعین خدمات ارائه خواهند کرد که نسبت به سال قبل ۴ موکب اضافه شده است.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری با شگوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: ارزش و اهمیت پیاده روی اربعین حسینیبر هیچ کسی پوشیده نیست و هر سال بر عظمت آن افزوده می شود.

او ادامه داد با توجه به لغو روادید کشور عراق در مدت زمان پیاده روی اربعین گفت: پیش بینی می‌شود تعداد زائرین اربعین در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و این مسئله افزایش ارائه خدمات به زائرین و برنامه ریزی منسج و بیشتر را طلب می‌کند.

او اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی مردم و مسئولین استان خدمات مطلوب و قابل قبولی در پیاده روی اربعین به زائرین ارائه شود.

او همچنین از صدا و سیمای مرکز استان خواست تا بصورت ویژه به ابعاد مختلف پیاده روی اربعین و فعالیت موکب‌های استان در قالب مستند‌های خبری و تولیید بپردازد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری سومین جلسه هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.