ایجاد اشتغال با افتتاح مجتمع تفریحی گلباران در دزفول

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول از افتتاح مجتمع تفریحی گلباران (رویال‎سنتر) در این شهرستان خبر داد.

ایجاد اشتغال با افتتاح مجتمع تفریحی گلباران در دزفولحجت‎‎اله آریایی‎نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه با حضور استاندار خوزستان، نماینده، امام‎جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان، مجتمع تجاری تفریحی گلباران یا رویال سنتر در ۸ طبقه و بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع فضای خالص به منظور رفاه حال مردم شریف استان احداث و افتتاح شد.

او با بیان این‎که افتتاح مجتمع تجاری تفریحی گلباران منجر ایجاد بیش از ۶۵۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و هزاران فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم شده است، تصریح کرد: این مجتمع بین دو شاه‎راه اصلی متصل‎کننده شهر‌های اطراف واقع شده و محل احداث آن در یکی از معروف‎ترین مناطق تفریحی خوزستان واقع شده که پذیرای بیش از ۷ میلیون گردشگر در طول سال است.

آریایی نیا اظهار داشت: باتوجه به گرمای طاقت‎فرسای خوزستان و بعضاً وجود گرد و غبار، این مجتمع تجاری تفریحی دارای کامل‎ترین و مدرن‎ترین تجهیزات برودتی و رفاهی روز دنیا نیز است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول افزود: بام سبز هم به عنوان جایگاهی خاص به منظور ارائه خدمات رفاهی ویژه، جزو برنامه‎های آتی این مجموعه است که طی ماه‎های آینده ایجاد و راه‎اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

مجتمع تفریحی «گلباران» در دزفول افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.