توییت محمدحسین رنجبران درباره قیمت کره

محمدحسین رنجبران، مجری تلویزیون در صفحه رسمی توییتر خود از ماجرای واردات کره پرده برداشت.

توئیت محمدحسین رنجبران درباره قیمت کرهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آمار نشان‌دهنده این است که با وجودمصرف سالانه ۵۵ هزار تن کره در داخل، اما در ۲ ماه ابتدای سال ۳۵ هزار تن کره وارد شده است که این امر به ضرر صنعت تمام می‌شود. کارشناسان اقتصادی کشور معتقدند با وجود افزایش تولید کره نسبت به سال گذشته، واردات ۳۵ هزار تنی کره با ارز ۴۲۰۰ تومانی ضربه مهلکی به تولید داخل وارد می‌کند. طبق روال معمول، در مواقعی که تفاوت قیمت میان کالا‌ها بالاست، احتمال سودجویی و رانت در واردات افزایش می‌یابد.

در پی اعتراضاتی که نسبت به واردات کره می‌شود، امروز محمدحسین رنجبران با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود از صحبت‌های مسئولان کشور در این باره رونمایی کرده است. «وی در اولین توییت خود در این باره نوشته است: دکتر مصری نایب رییس مجلس امروز با من تماس گرفت و گفت: یادتون هست در"دست خط" گفتم چه سوءاستفاده عظیمی سرقضیه واردات گوشت انجام دادن ،امروز هم همین اتفاق داره برای کَره میافته ،درحالی که تا دی ماه نیاز کره کشور با ارز ۴٢۰۰ تومان وارد شده است.»

توئیت محمدحسین رنجبران درباره قیمت کره

وی در ادامه توییتی دیگر منتشر کرده و از محاسبه قیمت کره با ارز نیمایی خبر داده است و در توییت خود نوشته است: "معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرده از این به بعد کَره با ارز نیمایی محاسبه می‌شود و این یعنی دوباره یک سوء استفاده بزرگ در حال شکل گرفتن است."

توئیت محمدحسین رنجبران درباره قیمت کره

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
فایده این گفتن ها چیست مگر تاثیری هم داره اونی که میخواهد کار خودش را میکنه با روح و روان مردم بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
نوبت ماست کي ميرسه؟
Germany
مهدی
۰۸:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
هردم از این باغ بری می رسد