فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) مطرح کرد؛

تکمیل و تحویل ۵۰ طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان اردبیل

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تا کنون ۵۰ طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان اردبیل تکمیل و تحویل داده شده است.

تکمیل و تحویل ۵۰ طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان اردبیلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال انجام این قرارگاه اظهار کرد: تاکنون ۵۰ طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در استان اردبیل تکمیل و تحویل داده شده و در حال حاضر نیز این قرارگاه ۴ پروژه در دست اجرا دارد که ارزش این پروژه‌ها بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد تومان است.

او افزود: پروژه‌های در حال انجام در استان اردبیل عموما در حوزه عمران و راهسازی است که عملیات زیرسازی قطعه چهارم پروژه راه آهن میانه - اردبیل تا ۳ ماه آینده تکمیل و عملیات روسازی آغاز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌ (ص) با اشاره به روند اجرایی مسیر اردبیل - مشگین‌شهر گفت: ۵ کیلومتر از این پروژه به زودی به صورت کامل بهره‌برداری خواهد شد و الباقی به‌ طور متناوب تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

محمد تصریح کرد: مرحله طراحی پروژه بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی در اردبیل تقریبا به اتمام رسیده است و به زودی با همکاری استانداری اردبیل، تأمین اعتبار شده و در سفر آتی ریاست جمهوری کلنگ‌زنی خواهد شد.

او با اشاره به روند رو به جلوی پیشرفت پروژه‌ها اظهار داشت: پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۶۰ مگابایت سبلان با تأمین اعتبار از صندوق توسعه ملی پیشرفت مناسبی دارد و در اردیبهشت ماه سال آینده اولین مدار فاز دوم نیروگاه وارد شبکه توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اهمیت بالای نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان گفت: انتهای مسیر شبکه بودن تهدید نیست، بلکه فرصت است و باید از ظرفیت نزدیکی نیروگاه به مرز نهایت استفاده را برد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در اردبیل

برچسب ها: سپاه ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.