شهردار ارومیه گفت: برابر توافق شورای اسلامی شهر طرح مرمت، آسفالت و رفت و روب داخل مدارس جهت استقبال از سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور تا پایان مهر ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه از اجرای طرح استقبال از مهر در ارومیه از ۱۵ ماه جاری در ارومیه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، برابر توافق شورای اسلامی شهر ارومیه و به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات رسانی شهری در مدارس و معابر منتهی به مدارس انجام می‌شود.
 
او با بیان اینکه سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه جهت ایجاد فضای شاداب در داخل مدارس اقداماتی، چون کاشت گل و درخت را انجام می‌دهد، عنوان کرد: با بازگشایی مدارس همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز در سطح مدارس اجرا می‌شود.
 
شهردار ارومیه از تمامی مدیران مدارس درخواست کرد که در صورت وجود ناهمواری و چاله از بابت تردد در داخل و جلوی مدارس و کیفیت نامناسب آسفالت با سامانه ۱۳۷ شهرداری در ارتباط باشند تا نیرو‌های مدیریت شهری در اسرع وقت جهت رفع مشکل اقدام کنند.
 
حضرت پور عنوان کرد: تلاش مدیریت شهری بر این معطوف است که فضای مناسبی برای دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس مهیا کند.
 
انتهای پیام/م
 

آغاز طرح استقبال از مهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.