فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم رودبار جنوب

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بیش از ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان، فرهنگیان و شهید باهنر به مدت یک هفته در مناطق محروم رودبارجنوب به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۲۰ گروه جهادی در سطح استان وجود دارد و پیش بینی می‌شود بیش از ۶ هزار نفر طی تابستان در مناطق مختلف اعزام شوند.

او با بیان اینکه شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های هر منطقه در گام نخست در برنامه گروه‌های جهادی است افزود: اولویت بندی ما توانمند سازی است و همچنین در عرصه‌های بهداشت ودرمان، فرهنگی، آموزشی و عمرانی هم فعالیت داریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه درتابستان امسال برنامه ریزی شده است .

او در ادامه افزود:دو نوع گروه جهادی داریم بعضی از گروه‌های جهادی از خود روستا و دانشجویان آن روستا هستند و بعضی از گروه‌ها جهادی ما هجرت می‌کنند که دانشجویان دانشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه شهید باهنر، آزاد، شهید چمران، فرهنگیان و ولیعصر رفسنجان متناسب با نیاز‌های منطقه هدفی که از قبل شناسایی شده اردو جهادی برگزار می‌کنند.

بهروز تصریح کرد : هم اکنون بیش از ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان، فرهنگیان و شهید باهنر در مناطق محروم رودبارجنوب به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی مشغول هستند.

انتهای پیام/ی

دانشجویان کرمانی در حال انجام اردوهای جهادی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار