رئیس پلیس راه استان ایلام :

۹ تیم گشتی پلیس راه در محور ایلام- مهران مستقر می‌شوند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ۹ تیم گشتی در محور ایلام- مهران برای تاسوعا و عاشورای حسینی مستقر می‌شوند.

۹ تیم گشتی پلیس راه در محور ایلام- مهران مستقر می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تمهیدات ترافیکی برای تاسوعا و عاشورای حسینی در محور‌های مواصلاتی استان با حضور پلیس راه به صورت پیاده، تیم‌های گشتی و استقرار در نقاط حادثه خیز است.

او افزود: همچنین اعلام آماده باش و استقرار ۹ تیم گشتی در محور ایلام- مهران، افزایش حضور تیم‌های گشتی در محور‌های منتهی به اماکن زیارتی در سطح استان، استفاده از تیم‌های محسوس و نامحسوس در محور‌های پر تردد و برخورد با تخلفات مخاطره آمیز و خطر آفرین، توقیف خودرو‌های دارای رفتار مخاطره آمیز، افزایش نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی, کنترل هدفمند و موثر حمل و نقل به ویژه ناوگان حمل و نقل مسافربری از دیگر اقدامات پلیس راه استان است.

همتی زاده بیان کرد: همچنین افزایش کنترل ایستگاهی به ویژه در مقابل پاسگاه‌ها و ایستگاه‌های پلیس راه,، استفاده از دوربین‌های سرعت سنج و اعزام تیم‌های محسوس و آشکار از جمله هماهنگی‌های بسیار خوب پلیس راه در روز تاسوعا و عاشورای حسینی است.

او ادامه داد: هماهنگی با واحد‌های امداد و اورژانس در راستای تعامل و همکاری برای رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی و تسکین آلام حادثه دیدگان از جمله مواردی است که در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

انتهای پیام/ ن

استقرار ۹ تیم گشتی پلیس راه در محور ایلام- مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.