افرادی که از مرگ حتمی گریخته‌اند! + فیلم

در این مطلب ویدئویی از افراد خوش شانس را خواهید دید که با وجود کار با تلفن همراه یا بر اثر حواس پرتی در خیابان، از حوادث مرگبار نجات یافتند.

افرادی که حین کار با موبایل خود از مرگ حتمی گریخته اند! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از افراد خوش شانسی که حین کار با تلفن همراه در خیابان یا بر اثر حواس پرتی از مرگ حتمی گریخته‌اند در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این ویدئو را شرکت حمل و نقل عمومی استرالیا برای هشدار به شهروندان استرالیایی منتشر کرده است.

در این ویدئو دختر جوان عجولی را که برای صرفه‌جویی در وقت از ایستادن در پشت چراغ قرمز خودداری کرده است، می‌بینیم که ناگهان به داخل خیابان دویده و از تصادف مرگبار با یک تاکسی جان سالم بدر می‌برد.  فرد خوش شانس بعدی، یک مرد جوان است که مشغول چک کردن موبایل خود است، او از مقابل یک کامیون عبور کرده و به تصور اینکه دیگر خطری جانش را تهدید نمی‌کند ناگهان با یک اتوبوس تصادف می‌کند. عکس‌العمل به موقع راننده اتوبوس موجب می‌شود تا این مرد جوان نیز زنده بماند و تنها به گوشه‌ای پرت شود. 

در ادامه این ویدئو، دوچرخه‌سوار بی‌احتیاطی را می‌بینیم که ناگهان در مقابل یک خودرو قرار می‌گیرد. در این حادثه نیز واکنش فوری راننده در انحراف خودرو مانع وقوع حادثه‌ای مرگبار می‌شود. در انتهای ویدئو نیز زن حواس پرتی که در ایستگاه اتوبوس بود، ناگهان در مقابل اتوبوس ظاهر می‌شود و به دلیل عکس العمل عالی راننده اتوبوس در کنترل ماشین با خوش شانسی از مرگ می‌گریزد.

" آندره کانستنس"، وزیر حمل و نقل استرالیا با هشدار به شهروندان این کشور گفت : " ما با رفتارهایی زامبی شکل از سوی عابران پیاده در خیابان‌های کشور روبه‌رو هستیم. افرادی که حین عبور از خیابان سرشان پایین خم شده و در تلفن‌های همراه خود غرق شده‌اند یا افرادی که در مقابل خودروهای در حال حرکت ناگهان شروع به دویدن می‌کنند. باید هر چه سریعتر تا جان افراد در معرض خطر مرگ قرار نگرفته است، به چنین رفتارهایی  پایان دهیم. "

انتهای پیام/

فرار افراد خوش شانس در آخرین لحظات از مرگ حتمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.