برگزاری گردهمایی فعالان امربه معروف و نهی از منکر در حرم رضوی

خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر در گردهمایی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در آستان قدس رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزاری گردهمایی فعالان امربه معروف و نهی از منکر در حرم رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این برنامه که صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار قدس حرم مطهر برگزار شد، از خانواده شهیدان فرخ رضا فقیهی، علی نوروزی فاروقی و غلامعلی منزلساز کرمانی از شهدای امر به معروف مشهد تقدیر به عمل آمد.

همچنین با اهدای لوح تقدیر و نسخه نفیس نهج البلاغه خانواده شهید محمد کبیری از فریمان و شهید جواد صدیقی و علی اکبر مهربانی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر نیشابور نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این همایش از خانواده شهیدان حسین خوشکار و سید جعفر جعفری دولت ابادی از شهدای واقعه گوهرشاد که سال‌ها پیام رعایت عفاف و حجاب را به جامعه منتقل کردند نیز تقدیر به عمل آمد.
 
در ادامه این مراسم از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر آستان قدس رضوی نیز قدردانی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد رئیس شورای امر به معروف آستان قدس رضوی در این همایش با ارائه گزارشی از آموزش‌ها و دستاورد‌های این شورا گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از آموزه‌های دین اسلام است که در قرآن کریم، سیره اهل بیت (ع) و در شاخصه‌ها و نشانه‌های جامعه اسلامی مورد تاکید بوده است.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص احیای این فریضه الهی به اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر آستان قدس رضوی اشاره و تصریح کرد: این شورا تلاش داشته تا در راستای گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای پارامتر‌های نظام اجرایی و خدمت با الگوی امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از شان و منزلت حامیان این فریضه الهی تلاش کند.
 
رئیس شورای امر به معروف آستان قدس رضوی گفت: با برگزاری این همایش هم افزایی و انسجام پیش از گذشته در پیکره خادمان و مسئولان آستان قدس رضوی در حوزه امر به معروف انجام گیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

برگزاری مراسم قدردانی از فعالان عرصه امر به معروف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.