واعظی در جمع خبرنگاران:

مبارزه با مواد مخدر امری مقدس و جهادی تلقی می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مسئله مبارزه با مواد مخدر امری مقدس و جهادی تلقی می‌شود و طرح یاری گر زندگی را باید جدی بگیریم.

واعظی در جمع خبرنگاران:به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر برای دولت و نظام بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل سعی کردیم درخصوص بودجه ستاد و حمایت‌هایی که لازم است کم نگذاریم، چرا که اثرات منفی آن در جامعه زیاد است.


بیشتر بخوانید؛ هشدار واعظی درباره زنانه شدن اعتیاد 


رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مسئله مبارزه با مواد مخدر یک امر مقدس و جهادی تلقی می‌شود و طرح یاری گر زندگی را باید جدی بگیریم.

او افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر در رابطه با مبارزه با قاچاقچیان آمار و گزارشات خوبی ارائه داده است؛ همچنین در رابطه با درمان معتادان متجاهر برنامه‌های مناسبی اجرا شده است.

واعظی گفت: هماهنگی‌هایی هم با کشور‌های اروپایی درباره موضوع مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، چرا که ما به تنهایی نمی‌توانیم در رابطه با این موضوع اقدامی را انجام دهیم.

او بیان کرد: ایران به عنوان ترانزیت و معبر ورود مواد مخدر از کشور‌های همسایه محسوب می‌شود و ما  شهدا و جانبازان زیادی را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: سیاست‌های کلی از سوی مقام معظم رهبری نیز در این خصوصی وجود دارد که امیدواریم در آینده تحول بسیار بهتری در زمینه مبارزه با مواد مخدر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

هماهنگی با کشورهای اروپایی در خصوص مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار