مجتهد از زنده بودن سعود القحطانی خبر داد

افشاگر مسائل خاندان سعودی اعلام کرد سعود القحطانی زنده است و ماموریت‌هایی را که محمد بن سلمان به او محول کرده، انجام می‌دهد.

مجتهد از زنده بودن سعود القحطانی خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، افشاگر مسائل پشت پرده خاندان سعودی در توئیت‌های جداگانه‌ای از ساخت پنج زندان در عربستان خبر داد و نوشت سعود القحطانی زنده است و مشغول انجام ماموریت‌های خاص برای محمد بن سلمان است.

این کاربر سرشناس سعودی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: هم اکنون پنج زندان جدید در عربستان در حال ساخت است. زندان اول در ریاض، زندان دوم در جده و زندان سوم در العلا برای زندانیان سعودی است. زندان چهارم در جده با ظرفیت بیست و پنج هزار نفر برای زندانیان خارجی است و درباره زندان پنجم تا این لحظه اطلاعاتی به دستم نرسیده است.


بیشتر بخوانید: فرضیه قتل سعود القحطانی قوت گرفت/ آیا بن سلمان رفیق دیرینه خود را هم قربانی سیاست‌هایش کرده است؟


مجتهد در توئیتی دیگر نوشت: سعود القحطانی زنده است و همچنان مشغول انجام ماموریت‌های خاص برای محمد بن سلمان است. او در انزوا قرار دارد و از طریق نمایندگان ویژه بسیاری از پرونده‌هایی را که بن سلمان به عنوان تنها فرد قابل اعتمادش به او می‌سپرد، رتق و فتق می‌کند. به نظر می‌رسد تاریخ مصرف شایعه مرگ وی که بعد‌ها از آن به خودکشی یاد می‌شد، گذشته است و دیگر قابل استفاده نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار