بادامکی: نساجی را در شرایط بازی حفظ کرده ایم/ باید برنامه لیگ سالانه اعلام شود

مربی تیم نساجی مازندران گفت: باید برنامه لیگ به صورت سالانه اعلام شود تا مربیان بهتر برنامه ریزی کنند.

بادامکی: نساجی را در شرایط بازی حفظ کرده ایم/ باید برنامه لیگ سالانه اعلام شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بادامکی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا گفت: با توجه به تعطیلی لیگ و وقفه‌ای که به دلیل بازی تیم ملی ایجاد شد سعی کردیم تیم را در شرایط بازی نگه داریم. ۲ بازی دوستانه را با حضور تمام بازیکنان برگزار کردیم و آن‌ها در شرایط بازی ماندند. چاره‌ای هم نیست چرا که باید با تیم ملی همکاری کنیم و این اتفاق هم برای تمام تیم‌ها می‌افتد. خود را برای بازی با سایپا آماده نگه داشتیم و امیدوارم با دست پر زمین را ترک کنیم.

او درباره آخرین وضعیت استانداردسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: تمام مسئولان استان مازندران و شهر قائمشهر تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط لازم در ورزشگاه وطنی به کار گرفته اند. در بازی با پیکان شرایط میزبانی به شکل مطلوب پیش رفت و تمام مسئولان شهر بسیج شده اند تا بتوانیم بازی‌های بزرگ را هم به بهترین شکل برگزار کنیم.

بادامکی درباره وضعیت مالکیت باشگاه نساجی گفت: صنیعی فر و حدادیان به عنوان مالکان باشگاه در این شرایط سخت اقتصادی نهایت تلاش خود را برای اینکه نساجی حداقل‌ها را در اختیار داشته باشد به کار گرفته اند. تمام تیم‌ها مشکلاتی دارند و ما هم از این امر مستثنی نیستیم. این مسائل را پذیرفته ایم و به مسئولان و مردم مازندران قول داده ایم پای کار باشیم. می‌خواهیم با بازی تماشاگر پسند و هجومی دل هواداران را شاد کنیم چرا که آن‌ها مستحق بازی خوب هستند. البته ایراد‌هایی وجود دارد که مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند این مشکلات کمتر شود. امیدوارم به حداقل‌ها برسیم تا در لیگ نتایج مان بهتر شود.

مربی تیم نساجی مازندران درباره اینکه آیا مجوز بازی تمام بازیکنان این تیم برای دیدار با سایپا صادر شده است یا خیر، اظهار داشت: بیشتر بازیکنان مجوز بازی را گرفته اند. تنها ۳ نفر هستند که باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پایان وقت اداری امروز مشکل آن‌ها هم حل شود تا بتوانیم از محمد قاضی، مهرداد کفشگری و جواد جلالی استفاده کنیم.

مهدی یکتا، مدیر رسانه تیم نساجی هم درباره این موضوع اظهار داشت: امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه کنند و اگر قرار است کارتی صادر یا بدهی‌ها تسویه شود برای تمام تیم‌ها به یک شکل باشد.

بادامکی درباره اعلام نشدن برنامه سالانه لیگ برتر از سوی سازمان لیگ گفت: سعید فتاحی قول داد ۴۸ ساعت پس از جلسه هم اندیشی مربیان و سرمربیان با مارک ویلموتس برنامه سالانه لیگ اعلام شود، اما تنها برنامه ۲ هفته را اعلام کردند. خود فتاحی و تاج گفته بودند برنامه کلی لیگ را ارائه می‌کنیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که تا‌کنون برنامه لیگ حتی تا پایان نیم فصل هم اعلام نشده است. باید این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ بدهد تا دست کم مربیان بتوانند بهتر برنامه ریزی کنند.

او افزود: بی شک اگر برنامه لیگ درست پیش برود کیفیت فوتبال هم بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار