پرسپولیسی‌ها پیش از دربی پولدار می‌شوند

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از دربی ۹۰ و تقابل با استقلال، پولدار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی قرار است ۳۱ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند.  

سرخپوشان درحالی در ۲ هفته گذشته از لیگ نوزدهم فوتبال ایران با کسب ۳ امتیاز وضعیت به نسبت خوبی دارند که با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی باید در چارچوب هفته سوم به مصاف صنعت نفت آبادان بروند و درصدد پیروزی هستند.

پرسپولیسی‌ها که این روز‌ها مشکلات مالی زیادی دارند، درصدد هستند تا با طلبکاران گذشته خود به توافق برسند و مجوز حرفه‌ای را برای حضور در آسیا کسب کنند و این موضوع سبب شده تا بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تاکنون هیچ دریافتی از باشگاه شان نداشته باشند که می‌تواند تاحدودی خطرناک باشد.


بیشتر بخوانید: حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان به کار‌های هجومی پرداختند


البته محمدحسن انصاری فرد و مدیران باشگاه پرسپولیس موفق شدند از حامی مالی دریافتی داشته باشند و به همین دلیل اعضای تیم پیش از دربی نود پایتخت مقابل استقلال تهران پول خواهند گرفت. همچنین مدیرعامل سرخپوشان به بازیکنان خارجی خود نیز قول داده قبل از اتمام شهریورماه به آن‌ها پول می‌دهد.

این اتفاق به احتمال زیاد شنبه هفته آینده رخ خواهد داد.

خبر دیگر اینکه کارمندان باشگاه پرسپولیس نیز معوقاتی دارند که انصاری فرد به آن‌ها قول داده تا مشکلات برطرف شود. پرسپولیس درحالی در لیگ نوزدهم حاضر است که در ۳ سال گذشته همواره به قهرمانی در لیگ برتر ایران رسیده و امیدوار است با کالدرون برای چهارمین بار بر بام فوتبال ایران بایستد، اما مشکلات مالی زیادی دارند که می‌تواند خطرناک باشد.


بیشتر بخوانید: محل تمرین پرسپولیس تغییر می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار