۲۲ هزار کلاس اولی در بوشهر جشن شکوفه‌ها برگزار می‌کنند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۲ هزار کلاس اولی این استان سی و یکم شهریور ورود به مدرسه را جشن می‌گیرند.

محمود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: ابتدای مهر امسال ۲۴۰ هزار دانش آموز درمقطع مختلف به تحصیل مشغول می‌شوند که ۲۲ هزار نفر آن‌ها کلاس اولی هستند.

او افزود: در سال تحصیلی جدید، دو هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی در ۱۸ منطقه استان بوشهر آماده میزبانی از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی هستند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به افزایش تعداد دانش آموزان در استان بوشهر ادامه داد: نسبت به پارسال ۱۲ هزار دانش آموز بیشتر در مدارس خواهیم داشت.

قاسمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های نمادین شروع سال تحصیلی در مدارس، عنوان کرد: جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها با حضور مسئولان استانی ۳۱ شهریور در مدرسه معینی شهر بوشهر و آیین آغاز سال تحصیلی جدید اول مهر در دبیرستان دخترانه حجاب این شهر برگزار خواهد شد.

او گفت: تلاش کرده ایم با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در حد توان امکانات را برای مدارس استان مهیا کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: تعداد قابل توجهی وسایل سرمازا و گرمازا برای سال تحصیلی جدید در مدارس نصب شده که در تلاشیم امسال کلاس بدون کولر در استان بوشهر نداشته باشیم.

انتهای پیام/ک

امسال استان بوشهر ۲۴۰ هزار دانش آموز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.