در ادامه مسابقات پاراشنا قهرمانی جهان ۲۰۱۹ لندن؛

شناگر معلول کرمانی در جایگاه پنجم جهان ایستاد

سینا ضیغمی‌نژاد، ملی‌پوش کرمانی پارا شنای کشور، امشب در مسابقات قهرمانی جهان لندن، در ماده ۱۰۰ متر قورباغه در جایگاه پنجم جهان ایستاد.

سید شورش دلپسند مربی کرمانی تیم ملی پارا شنای جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان پارا شنا که یکی از رویداد‌های کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز محسوب می‌شود از روز دوشنبه ۱۸ شهریور با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۶۰ کشور در لندن آغاز شده است و فردا ۲۴ شهریور نیز پرونده این رقابت‌ها بسته می‌شود.

او افزود: تیم ملی شنا جانبازان و معلولین کشور با ترکیب شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد (کرمان) و هدایت مهدی ضیایی مربی تیم ملی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

دلپسند تصریح کرد: در ادامه این مسابقات، صبح امروز شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد، در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر قورباغه، کلاس S۱۰ با حریفان خود به رقابت پرداختند.

او بیان داشت: ضیغمی‌نژاد با زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه به عنوان نفر چهارم به فینال راه پیدا کرد.

دلپسند گفت: ایزدیار دیگر نماینده کشورمان نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و ۱۳ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه در رده ششم ایستاد و به فینال مسابقات راه یافت.


او افزود: در ادامه نیز امشب، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد، در مرحله فینال ماده ۱۰۰ متر قورباغه، کلاس SB۹ به آب زدند.

دلپسند تصریح کرد: ضیغمی‌نژاد با ثبت رکورد یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۴ صدم ثانیه در جایگاه پنجم جهان ایستاد.

او بیان داشت: ایزدیار دیگر نماینده کشورمان نیز با رکورد یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه در رده ششم جهان قرار گرفت.

دلپسند با اشاره به اینکه نفرات اول و دوم این رقابت‌ها به طور مستقیم به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو راه پیدا می‌کنند، افزود: بقیه‌ی نفرات نیز با توجه به ثبت رکورد خوب خود (ضیغمی نژاد و ایزدیار) در لیست انتظار کسب سهمیه پارالمپیک قرار گرفتند که ۶ ماه دیگر نتیجه‌ی آن مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ب

شناگر معلول کرمانی در جایگاه پنجم صد متر قورباغه جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار